سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه نفْس خود را دشمن بدارد، خداوند، دوستش خواهد داشت . [امام علی علیه السلام]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :14
کل بازدید :78245
تعداد کل یاداشته ها : 205
103/2/24
8:46 ص

با شکم خالی این 9 کار را انجام ندهید


 

  • با شکم خالی این 9 کار را انجام ندهید

    به گزارش پزشکین به نقل از بانوی شهر؛ غذای انسان ماهیت انسان را می‌سازد یک مفهوم پذیرفته شده است، اما کارهایی که قبل از غذا خوردن انجام می‌دهیم هم می‌تواند تاثیرات مهمی بر شرایط جسمی و سلامت ما داشته باشد.موارد زیر برخی از کارهایی است که نباید با معده خالی انجام شوند :

    1 ) خرید خوراکی رفتن

    هرگز نباید با معده خالی خرید رفت. با اینکار، پول خود را تنها صرف غذاهای ناسالمی می‌کنید که فایده‌ای برای سلامتی بدن شما ندارند. در حقیقت، به گفته محققان، پیام «من غذا می‌خواهم» و پیام «من می‌خواهم»، هنگامی که درحال خرید، و در عین حال گرسنه هستید، به جای هم اشتباه گرفته می‌شوند و در نهایت باعث خرید چیزهایی می‌شود که به آنها نیاز ندارید. در عوض، قبل از رفتن به خرید، فهرستی از نیازهای خود تهیه کنید تا از کارهای اصلی منحرف نشوید. علاوه براین، هنگام خرید تنها از پول نقد استفاده کنید تا خرید خود را محدود به مقدار معینی کنید که قبلاً تعیین کرده‌اید و از کارت استفاده نکنید.

    2 ) خوابیدن

    احساس گرسنگی در شب و گلوکز پایین می‌تواند یک خواب راحت شبانه، و سحرخیزی  را از شما سلب کند. علاوه‌براین، دلیل افزیش سطح هورمون گرسنگی، عادتهای بد خواب است. به همین دلیل، بعد از یک بد خوابی شبانه، دوست دارید صبحانه بیشتری بخورید. با این وجود، پرخوری کردن بعد از خواب بد شبانه، هرگز ایده خوبی نیست. در عوض، باید سعی کنید قبل از خواب لبنیات (مانند شیر) مصرف کنید. چراکه غذاهای لبنی حاوی مقادیر بالای کلسیم و منیزیم هستند و به شما کمک می‌کنند تا خواب بهتری داشته باشید.

    3 ) نوشیدن قهوه

    نوشیدن قهوه بعد از حذف یک وعده غذایی می‌تواند به کمبود سروتونین منجر شده و در نهایت احساس بدی را در تمام طول روز به شما خواهد داد. حتی نوشیدن قهوه بدون کافئین می‌تواند باعث سوزش سر دل، و مشکلات متعدد مسیر هاضمه شود و به شما احساس کسالت و بی‌حالی دهد. در عوض، باید نوشیدن قهوه همراه با خامه یا شیر را امتحان کنید؛ چراکه چربی شیر می‌تواند عوارض جانبی و منفی نوشیدن با معده خالی را کاهش دهد. با این وجود، شاید بهتر باشد تنها به یک لیوان آب بسنده کنید.

    4 ) انجام ورزشهای سنگین

    این باور نادرست که ورزش قبل از غذا خوردن باعث سوختن کالری بیشتر می‌شود،  را کنار بگذارید. این کار نه تنها باعث ایجاد توده‌های عضلانی نمی‌شود، بلکه در صورت مبادرت به این کار، باید شدت تمرینات پایین باشد؛ چراکه بدن انرژی لازم برای ورزش کردن را ندارد. با این حال، باید به خوردن ادامه بدهید، و در عین حال، بین تمرینات نیز فاصله بیاندازید.

    5 ) دعوا کردن

    هرگز با شکم خالی دعوا نکنید. گرسنگی آرامش را از شما می‌گیرد؛ چراکه بدن برای کنترل شدن نیاز به انرژی دارد. با این وجود، وقتی شکم شما خالیست، انرژی شما کمتر از حد نیاز است. قبل از وارد شدن در یک جرّ و بحث، مقداری غذا بخورید و یا یک نوشیدنی گرم بنوشید.

    6 ) جویدن آدامس

    وقتی آدامس می‌جوید، بدن شما اسید گوارشی ترشح می‌کند. متاسفانه، وقتی چیزی برای گوارش در معده وجود ندارد، این اسید می‌تواند به معده آسیب زده و به گاستریت یا ورم معده  منتهی شود. اگر واقعاً از جویدن آدامس لذت می‌برید، از آدامس‌هایی استفاده کنید که حاوی شیرین کننده‌های طبیعی هستند. از آدامس‌های حاوی شکر، آسپارتام، سیکلامات اجتناب کنید و هیچ آدامسی را بیش از 10 دقیقه نجوید.

    7 ) خوردن داروهای ضد التهاب

    از خوردن آسپرین، پاراستامول، و دیگر داروهای NSAID با معده خالی اجتناب کنید. معده خالی از تاثیر این داروها می‌کاهد و می‌تواند به مشکلات سلامتی حادتری مانند خونریزی معده منجر شود. همیشه قبل از مصرف دارو، مقداری غذا بخورید و همراه با داروهای ضد التهابی مقداری شیر یا آب بنوشید.

    8 ) نوشیدن پرتقال و دیگر آب مرکبات

    قبل از نوشیدن یک لیوان لیموناد، آب پرتقال، یا عصاره لیمو ترش با معده خالی، خوب فکر کنید. فیبرهای قوی و مقدار بالای اسید می‌تواند باعث ایجاد التهاب در معده شود. به ویژه زمانیکه خونریزی معده دارید، خوردن این آبمیوه‌ها با معده خالی اصلاً توصیه نمی‌شود. اگر مستعد مشکلات روده‌ای هستید، آبمیوه را با اضافه کردن مقداری آب رقیق کنید.

    9 ) مصرف الکل

    وقتی با معده خالی سراغ الکل می‌روید، بدن دو برابر سریعتر الکل را جذب می‌کند. از این گذشته، زمان بیشتری طول می‌کشد تا بدن الکل را تجزیه کند و این به معنی احتمال بیشتر بروز خطر خماری است. این را همه می‌دانند که الکل اثراتی منفی روی کبد، کلیه‌ها و قلب به جا می‌گذارد.

    تصور نکنید که فعالیتهای روزانه، از رفتن به خرید گرفته تا ورزش کردن، را می‌توان با معده خالی انجام داد. این کار می‌تواند به عملکردهای بدن آسیب زده و انرژی را از شما بگیرد. بار دیگر که خواستید یکی از وعده‌های غذایی را حذف کنید، بیشتر به عواقب آن بیاندیشید.


  
  

هزینه سفر در تعطیلات نوروز چقدر است؟


 

  • هزینه سفر در تعطیلات نوروز چقدر است؟

    سفر یکی از اتفاقاتی است که به اندوختن تجربه‌های مختلف در زندگی انسان کمک می کند و در قرآن نیز به آن سفارش شده است. به عنوان مثال در آیه 137 سوره آل عمران چنین می‌خوانیم: «پیش از شما مللی بودند و رفتند، در اطراف زمین گردش کنید و ببینید که آنان که وعده‌های خدا را تکذیب کردند چگونه هلاک شدند!»

    بنابراین سفر از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از راه‌های کسب تجربه شناخته شده و در مرکز توجه اقشار مختلف قرار گرفته است. کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و حداقل در دو بازه زمانی سال شاهد سفر‌های مردمی هستیم. مردم در تعطیلات نوروز تلاش می‌کنند که با سفر به نقاط مختلف کشور از تعطیلاتشان بهترین استفاده را بکنند. آن‌ها سفر را یکی از بهترین راه‌های استفاده از اوقات بیکاری خود می‌دانند.

    شهرهایی چون شیراز، اصفهان، مازندران، رشت و مشهد بیشترین سهم را از سفر‌های داخلی و ورودی به خود اختصاص داده‌اند.

    ما در اینجا تلاش کرده‌ایم تا به شما بگوییم، اگر در تعطیلات نوروز قصد سفر به این شهر‌ها را دارید، باید چه قدر هزینه کنید.

    هم‌اکنون سفر هوایی از تهران به شیراز 139 هزار و 700 تومان است و اگر بخواهید با قطار به این شهر سفر کنید، باید 72 هزار تومان هزینه کنید.

    افرادی که می‌خواهند به صورت هوایی به اصفهان سفر کنند، باید 107 هزار و 700 تومان را برای سفرشان کنار بگذارند. البته همین افراد اگر با قطار به نصف جهان سفر کنند? می‌توانند با 39 هزار و 700 تومان به این شهر بروند.

    مسافران مازندران نیز می‌توانند با 125 هزار تومان از طریق هوایی به شهر ساری سفر کنند. هزینه سفر ریلی به این شهر نیز 251 هزار و پانصد ریال است. البته این مقدار هزینه سفر ریلی با قطار لوکس 6 تخته به شهر ساری است و هزینه سفر ریلی با قطار معمولی به مرکز استان مازندران 143000 ریال است.

    خاطرنشان می‌شود؛ افرادی که قصد سفر هوایی به رشت را دارند، می‌توانند با صرف هزینه‌ای بالغ بر 123 هزار تومان به این شهر بروند.

    گردشگرانی که می‌خواهند با قطار به مشهد بروند، نیز می‌توانند با هزینه‌ای بالغ بر 85 هزار تومان به این شهر سفر کنند. هزینه سفر هوایی به مشهد نیز 109 هزار تومان است.


  
  

پشت پرده مردان آهنین از زبان دو قهرمان


 

  • پشت پرده مردان آهنین از زبان دو قهرمان

    نوروز 97 که برسد، 6 سال از تعطیلی مسابقه مردان آهنین که یکی از برنامه های پرطرفدار تلویزیون در عید نوروز به شمار می رفت، می گذرد. البته آنطور که شنیده می شود قرار است بار دیگر این مسابقه با شیوه جدیدی که برگزار شده، از تلویزیون در ایام نوروز پخش شود و جای برنامه آقای گزارشگر که در سال های اخیر روی آنتن رفته بود را بگیرد. فرامرز خودنگاه، رییس کمیته قویترین مردان در گفت و گو با “ورزش سه” از احتمال بالای پخش این برنامه در نوروز 97 خبر داد؛ اگرچه تعیین تکلیف نهایی را به روزهای آینده موکول کرد.

    برنامه‌ای که در سال‌های 77، 80 و از 83 تا 91 از شبکه سوم سیما پخش می‌شد، به یکی از برنامه‌های پرمخاطب سیما در طول ایام نوروز تبدیل شده بود؛ به ‌طوری که بعد از قطع پخش آن هنوز هم خیلی از علاقه‌مندان به ورزش اخبار مربوط به قویترین مردان ایران را پیگیری می‌کنند.

    البته مسئولان صداوسیما هم دلایلی مثل حاشیه‌های زیاد ورزشکاران این رشته را جزو علل اصلی قطع پخش آن عنوان کردند. شرکت برخی از قهرمان‌های نامدار این رشته در نزاع‌های خیابانی که یکی از آنها به درگذشت روح‌الله داداشی انجامید، چهره مردان‌ آهنین را در جامعه کمی مخدوش کرد. بعد از آن دیگر اصرار و تلاش‌ها هم فایده‌ای نداشت؛ اما همچنان قویترین مردان ایران در انتظار برگزاری مسابقه‌ای مشابه مردان‌ آهنین هستند.

    محراب فاطمی و رضا قرایی که محبوب ترین چهره های این مسابقه محسوب می شدند و چند دوره قهرمانی هم در کارنامه دارد، نظرات متفاوتی درباره پخش این برنامه از تلویزیون از خود ابراز کرده اند.

    • محراب فاطمی: دوپینگ و دعوا فراوان بود!

    خیلی از علاقه‌مندان به مسابقه مردان ‌آهنین با نام محراب فاطمی با قوی‌ترین مردان ایران آشنا شدند. مردی که در 42 سالگی هنوز هم مثل دوران اوج خوش‌اندام است، تقریبا از ورزش فاصله گرفته و ساخت و ساز ملک سرش را کاملا شلوغ کرده است. در ادامه گفت‌وگوی شهروند با محراب فاطمی، قهرمان 4 دوره مسابقه مردان‌ آهنین را می‌خوانید.

    شنیدیم از ورزش فاصله گرفتید اما ما می‌خواهیم با شما خاطرات مردان ‌آهنین را مرور کنیم؟

    من که نمی‌توانم از ورزش فاصله بگیرم چون سال‌های زیادی از عمرم را در این عرصه گذاشتم. بیشتر کار ساختمان می‌کنم و به همین دلیل شاید خیلی در فضای ورزش نباشم. متاسفانه برنامه‌ریزی درستی برای ورزش پرورش اندام انجام نشده و به همین خاطر من از فدراسیون هم دلخور هستم. فدراسیون واقعا هیچ کاری برای زنده نگه‌داشتن این رشته نکرد.

    بعد از گذشت چند ‌سال دقیقا می‌دانید چرا مسابقه مردان‌ آهنین پخش نمی‌شود؟

    پخش‌نشدن مسابقه به خاطر حاشیه‌هایی بود که رخ داد. با این ‌حال هنوز هم مردم این برنامه و ورزشکارانش را دوست دارند. مردم وقتی مرا در خیابان می‌بینند، با اسم کوچک صدا می‌زنند و البته برایشان سوال است که چرا مسابقه دیگر پخش نمی‌شود. واقعا مسابقه مردان‌ آهنین طرفداران زیادی داشت و برخلاف اعلام صداوسیما که گفته بود دومین برنامه پربیننده نوروز است، من می‌دانم که با فاصله پربیننده‌ترین برنامه نوروز محسوب می‌شد. با این حال قویترین مردان یک مسابقه اروپایی است و چون اندام ورزشکاران در چشم بود، ترجیح دادند که دیگر آن را پخش نکنند.

    حاشیه‌هایی که همیشه اطراف مسابقه مردان‌ آهنین بود، واقعیت داشت یا بزرگنمایی می‌شد؟

    من صریح صحبت می‌کنم و مثل برخی از دوستان چیزی را مخفی نگه نمی‌دارم. حاشیه‌ها زیاد بود و می‌توانم بگویم بیش از اندازه هم بود. مرگ روح‌الله داداشی هم مزید بر علت شد تا تفکر منفی نسبت به ورزشکاران به وجود بیاید. من می‌توانم بگویم این حاشیه‌هایی که گفته می‌شد، اکثرا واقعیت داشت. از دعوا و درگیری تا دوپینگ در این رقابت‌ها صورت می‌گرفت! متاسفانه اکثر ورزشکاران استروئید مصرف می‌کردند و به همین‌ خاطر نمی‌توانستند هیجانات خود را کنترل کنند و  درگیری‌های زیادی به وجود می‌آمد. این اتفاقات هر ‌سال رخ می‌داد و کسی هم نبود که جلوی آنها را بگیرد.

    مردان آهنین قویترین مردان ایران قهرمان پرورش اندام جرم رضا قرایی پرورش اندام بیوگرافی محراب فاطمی بیوگرافی رضا قرایی بیوگرافی امیر قرایی


    پس معتقدید دوپینگ بین قویترین مردان ایران زیاد بود؟

    من می‌توانم بگویم که 99‌درصد بچه‌هایی که در قویترین مردان شرکت می‌کردند، از استروئید و دیگر مواد نیروزا استفاده می‌کردند. به همین خاطر هم بود که به جز یک عده انگشت شمار بقیه یکی، دو سال مطرح می‌شدند و خیلی زود کنار می‌رفتند. البته از دید من آنها ورزشکار نبودند و فقط آمده بودند نام خودشان را مطرح کنند و بروند. خیلی هم راحت از این فرصت سوءاستفاده کردند و با شهرت حاصل از مردان ‌آهنین دست به کارهای زیادی زدند.

    با این وضعیتی که شما می‌گویید، پس خیلی نباید از تعطیلی مسابقه مردان ‌آهنین ناراحت باشیم؟!

    باور کنید من که با تعطیلی این مسابقه راحت‌تر از قبل هستم! تا وقتی که این رقابت‌ها برگزار و از تلویزیون پخش می‌شد، همیشه در حاشیه بودیم اما الان راحت زندگی‌ام را می‌کنم و با کسی کاری ندارم. امیدوارم که اگر قرار است این رقابت‌ها باز هم برگزار شود، شکل سالم‌تری به خودش بگیرد. البته این را بگویم که دوپینگ در این رشته آزاد است و نمی‌توان از این نظر ایرادی به مسئولان برگزاری مسابقات گرفت.

    الان دیگر به مربیگری و آموزش جوان‌هایی که به این رشته علاقه‌مند هستند، فکر نمی‌کنید؟

    من هنوز هم به صورت حرفه‌ای بدنسازی می‌کنم اما مربیگری را دوست ندارم. هیچ وقت در ذهنم نبوده که بخواهم دنبال مربیگری بروم. عشق من ورزش بود و آن دوران را پشت‌ سر گذاشتم. متاسفانه کسانی که در باشگاه‌های بدنسازی به ‌عنوان مربی فعالیت می‌کنند، اکثرا دنبال سوءاستفاده از جایگاهشان هستند و داروهای غیرمجاز تجویز می‌کنند.

    • رضا قرایی: هر کسی دعوا می‌کند، اسمش را می‌گذارند قویترین مردان!

    در سال‌هایی که محراب فاطمی و برادرانش در مسابقه مردان‌ آهنین بدون رقیب به‌ نظر می‌رسیدند، ظهور برادران قرایی باعث شد تا جذابیت این رقابت برای بینندگان تلویزیونی دو چندان شود. رضا قرایی که سه دوره به ‌عنوان قهرمانی این مسابقات رسید، در سال‌های اخیر به خاطر اتفاقاتی که در زندگی شخصی خودش و برادرش رخ داد، بارها دچار حاشیه شد. در ادامه گفت‌وگوی شهروند با رضا قرایی را می‌خوانید.

    هنوز هم آمادگی دوران قهرمانی در مردان‌ آهنین را دارید؟

    ورزش می‌کنم اما آن طور که برای مسابقه تمرین می‌کردم، نیست. بالاخره حضور در مسابقه مردان ‌آهنین انگیزه‌ای برای ما در طول‌ سال بود اما دیگر دلیلی نمی‌بینم به خودم فشار بیاورم.

    گفته می‌شد که مسابقه مردان‌ آهنین به‌ خاطر حاشیه‌هایی که برای برخی قهرمانانش به وجود آمد، دیگر پخش نشد؟

    رشته قویترین مردان یکی از سالم‌ترین ورزش‌هاست و این صحبت‌ها هم فقط بزرگنمایی است. اختلاف و مشکل در هر رشته‌ای پیش می‌آید و مثلا در فوتبال بارها شاهد آن بوده‌ایم. ورزشکاران رشته قویترین مردان از نظر اندامی درشت هستند و به همین دلیل اخبار پیرامون آنها بزرگنمایی می‌شود. از اول هم برخی با پخش مسابقات مردان‌ آهنین مخالف بودند و آخر هم جلوی پخش آن را گرفتند. حتی اوایل دهه 80 که پخش این برنامه قطع شده بود، در آخر ورزشکاران و فدراسیون با نامه‌ای که از آیت‌الله‌ هاشمی‌رفسنجانی گرفتند، توانستند دوباره مسابقات را روی آنتن ببرند. به ‌هر حال این مسابقه جزو پربیننده‌ترین برنامه‌های عید نوروز بود.

    مردان آهنین قویترین مردان ایران قهرمان پرورش اندام جرم رضا قرایی پرورش اندام بیوگرافی محراب فاطمی بیوگرافی رضا قرایی بیوگرافی امیر قرایی


    پس دعوا و چاقوکشی در حاشیه مسابقات مردان‌ آهنین را تأیید نمی‌کنید؟

    دو برادر هم در یک خانه ممکن است با هم بحث و دعوا کنند اما چاقوکشی و قمه‌کشی کذب محض است. من حتی یک‌بار هم چنین اتفاقاتی را در 10 سالی که در رقابت‌ها شرکت می‌کردم، ندیدم.

    قبول دارید که شما هم به اندازه خودتان از این مسابقه نفع بردید و شهرت به دست آوردید؟

    این را قبول دارم اما از آن سمت هم باید بگوییم که ما اندازه خودمان زحمت کشیدیم. در طول‌ سال سختی‌های زیادی می‌کشیدیم و بارها در مسابقات جهانی شرکت کردم.

    یکی از بحث‌های داغ میان مردم اختلاف بین برادران فاطمی و برادران قرایی بود؟

    طبیعی بود که ما با هم خیلی رابطه دوستانه‌ای نداشته باشیم و حتی کری‌خوانی کنیم. قبل از من محراب فاطمی چند بار قهرمان شده بود و وقتی من آمدم، چند ‌سال پشت‌ سر هم قهرمان شدم. هم ما چهار برادر بودیم که در مسابقات شرکت می‌کردیم و هم برادران فاطمی. این شباهت‌ها هم باعث این بحث‌ها شده بود. البته این را هم بگویم که در تاریخ مسابقات مردان ‌آهنین تنها برادران قرایی توانستند سه نماینده همزمان در فینال داشته باشند.

    در سال‌های اخیر شایعات زیادی درباره شما شنیدیم که گاهی اوقات بیش از حد عجیب بود؟

    شایعه که متاسفانه زیاد است. وقتی مشکلی برای یک نفر پیش می‌آید،‌ بزرگنمایی می‌شود. جالب است که فیلم اعدامم را برای خودم فرستاده بودند! بعد از برخی شایعات من دوستانم در قویترین مردان و خبرنگاران را دعوت کردم و گفتم که اینها صحت ندارد.

    به‌ نظرت هنوز هم مثل قبل در این رشته نفرات مستعد زیاد هستند؟

    صددرصد همین‌طور است. در ایران طبق آمار رسمی 13‌هزار باشگاه داریم که خانواده بزرگی را برای پرورش‌اندام رقم می‌زند. فقط متاسفانه قویترین مردان برخلاف نامش مظلوم واقع شده است. وقتی یک نفر در خیابان دعوا می‌کند و هیکل بزرگی دارد، همه می‌گویند آن فردی که دعوا کرد از قویترین مردان بود!

    برخی از ورزشکاران هم می‌گفتند دوپینگ در مسابقات مردان‌ آهنین زیاد صورت می‌گرفت؟

    هزینه تست دوپینگ زیاد است و به همین خاطر در مسابقات قویترین مردان صورت نمی‌گیرد. بستگی دارد دوپینگ را چطور تعریف کنیم. حتی خوردن قرص استامینوفن هم تست دوپینگ را مثبت می‌کند. من توصیه می‌کنم ورزشکاران از مکمل‌های خوب استفاده کنند وگرنه شاید دو روز قهرمان و مطرح شوند اما درنهایت به مشکلات کبدی و گوارشی می‌خورند. در سال‌های اخیر عوارض ناشی از همین مکمل‌ها باعث شده برخی فوت کنند.


  
  

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام دلواپسی از رسانه تک موزیک

» آهنگ و تنظیم کننده : – | ترانه سرا : – «

با دو کیفیت 128 & 320 ، همراه متن آهنگ از پخش آنلاین لذت ببرید

Download New Music Hamed Homayoun Called Delvapasi

بزودی از تک موزیک


  
  

تعبیر خواب بچه و نوزاد تازه متولد شده، بچه مرده و بچه شیر دادن


 

  • تعبیر خواب بچه و نوزاد تازه متولد شده، بچه مرده و بچه شیر دادن

    خواب بچه از جمله خواب های رایجی است که تعبیرهای مختلفی از عالمان بزرگ و معبران تاریخ برای آن گفته شده است. اگر می خواهید بدانید تعبیر خواب بچه و نوزاد، بچه دار شدن و بچه شیر دادن چیست در ادامه مطلب با پرشین استار همراه باشید.

    تعبیر خواب بچه و نوزادتعبیر خواب بچه و نوزاد

    تعبیر خواب بچه از دید ابن سیرین

    تعبیر خواب نوزاد دختر، اگر در خواب ببینید که صاحب بچه دختری شده اید نشانه سلامتی می باشد و از اهل خود شاد می شوید.

    تعبیر خواب نوزاد پسر، اگر در خواب ببینید که صاحب پسری شده اید ، شما صاحب یک دختر می شوید.

    تعبیر خواب دختر دار شدن، اما اگر در خواب ببینید که صاحب یک دختر شده اید تعبیر خواب این است که در دنیای واقعی صاحب یک پسر خواهید شد.

    تعبیر خواب بچه از دید امام صادق (ع)

    تعبیر خواب زنی که دختر به دنیا می آورد این است که از او فرزندی به دنیا می آید که بزرگ عشیره می شود.

    تعبیر خواب بچه از دید ابراهیم کرمانی

    تعبیر خواب پیدا کردن بچه ی سر راهی این است که از جایی که امید ندارید به شما منفعت میرسد.

    تعبیر خواب بچه از دید لوک اویتنهاو

    تعبیر خواب بچه، تعبیر دیدن بچه خود در خواب نشانه خوشبختی است.

    اگر در خواب ببینید بچه همراه مادرش است دلیل بر اوقات مبارک دارد.

    دیدن بچه های کوچک در خواب علامت غم و غصه است.

    اگر در خواب بچه های بیشماری دیدید نشانه فلاکت و بدبختی است.

    دیدن بچه های خوشگل در خواب نشانه شادی و سلامتی است.

    اگر در خواب یک بچه را کتک بزنید دلیل بر بی عدالتی دارد.

    تعبیر خواب دویدن بچه این است که علامت نیکبختی است.

    تعبیر خواب بچه از دید لیلا برایت

    تعبیر خواب دیدن بچه، این است که فرصت مناسبی برای انجام کارها دارید.

    تعبیر خواب بچه لاغر، این است که شما دچار مشکلات می شویذ.

    تعبیر خواب بچه چاق، این است که کارها را موفقیت آمیز انجام میدهید.

    تعبیر خواب بچه خوابیده، این است که زندگی خوبی دارید.

    تعبیر خواب کشتن بچه، این است که به اشتباه خود پی برده اید.

    تعبیر خواب بازی با بچه، این است که در همه کارها موفق هستید.

    تعبیر خواب بچه از دید آنلی بیتون

    تعبیر خواب بچه بازیگوش، این است که به خاطر زیاده روی در تفریحات به مشکل می خورید.

    تعبیر خواب نوزاد تازه به دنیا آمده، این است که سرگرمی و شادی در راه است.

    تعبیر خواب به دنیا آوردن بچه توسط دختر افراط در بی بند و باری است.

    تعبیر خواب نوزاد در حال شنا، این است که با موفقیت از مشکلات می گذرید.

    تعبیر خواب بچه از دید سرزمین رویاها

    تعبیر بچه در خواب، خوشبختی در خانه شماست.

    تعبیر خواب بچه خودم، کمک بزرگی به شما می شود.

    تعبیر خواب بچه فامیل ، یک کمک ناخواسته است.

    تعبیر خواب بچه دیگران، آغاز درگیری و جروبحث فامیلی است.

    تعبیر خواب نوزاد خوشگل، شادی و آرامش است.

    زن خواب بچه نوزاد ببیند این است که علامت حاملگی است.

    تعبیر خواب بچه مرده، تعبیر خواب کمک در زایمان یک بچه مرده شکست در کارهاست.

    زن باردار خواب بچه نوزاد ببیند این است که یک عشق پرسعادت دارد.

    تعبیر خواب نوزاد در حال خنده، این است که دوستان بسیار خوب دور شما را می گیرند.

    تعبیر خواب بچه نوزاد زشت، این است که بدشانسی در آینده سراغ شما میآید.

    تعبیر خواب بغل کردن بچه، این است که بزودی بچه دار خواهید شد.

    تعبیر خواب بچه نوزاد در قنداق، این است که 1- امید در عشق 2- حوادث پراز شادی

    تعبیر خواب بچه نوزاد که اولین قدمها را برمی دارد این است که مشکلات مختلف در مقابلتان پدیدار می شود.

    تعبیر خواب پرستاری از بچه، این است که شخصی که به او اطمینان کامل دارید به شما خیانت خواهد کرد.

    تعبیر خواب بچه نوزاد بیمار، این است که یک بیماری سخت در فامیل شما بوجود میآید.

    تعبیر خواب بچه نوزاد می گیرید، این است که مشاجره در خانواده میکنید.

    تعبیر خواب نوزاد سرراهی، این است که ناکامی در عشق دارید.

    تعبیر خواب نوزاد در گهواره، این است که یکنفر مراقب شماست او افکار خوبی ندارد .

    تعبیر خواب بچه نوزاد دیگران، این است که یک شکست برای مخالفان شما در راه است.

    تعبیر خواب بچه زیاد، این است که فراوانی در زندگی شما خواهد آمد.

    دیدن بچه در خواب ، غالباً خوب است و معبران اکثرا، تعبیرهای نیکی برای دیدن بچه در خواب آورده‌اند.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >