سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، زیباست و زیبایی را دوست داردو خوش دارد که اثر نعمت خود را در بنده اش ببیند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :8
کل بازدید :78229
تعداد کل یاداشته ها : 205
103/2/23
8:50 ع

ایجاد اشتغال از طریق توسعه گیاهان دارویی


 

  • ایجاد اشتغال از طریق توسعه گیاهان دارویی

    رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تدوین الگویی برای توسعه تولید و مصرف گیاهان دارویی و همچنین افزایش اشتغال در این حوزه تاکید کرد.

    به گزارش پزشکین به نقل از ایسنا؛ همایون هاشمی در جلسه هم اندیشی تولید کنندگان گیاهان دارویی با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با تاکید بر لزوم پیگیری جدی توسعه گیاهان دارویی در کشور گفت: باید با پیگیری و پیوستگی اقدامات در حوزه توسعه گیاهان دارویی در کشور گام‌های اساسی برداشته شود.

    وی افزود: برای نخستین بار است که در کشور جشنواره‌ای برای گیاهان دارویی برگزار شده، لذا باید مشکلات برگزاری آن احصا شود و نهایتا به الگو و اقدام مشترکی برای توسعه گیاهان دارویی برسیم.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رویکردی که در مجلس در حوزه گیاهان دارویی شکل گرفته رویکردی حمایتی است تا در جهت توسعه این حوزه گام برداشته شود. لذا مشتاقیم که با ارائه طرح‌هایی در جهت توسعه تولید و استفاده گیاهان دارویی با شما همکاری کنیم.

    وی ادامه داد: الگوی خدمات مالی خرد در ایران در زمانی که در سازمان بهزیستی حضور داشتم ترجمه و بومی سازی شد که با همکاری وزارت جهاد کشاورزی این الگو در تهران مستقر شد و توانستیم از همین مسیر اشتغال در بهزیستی و در میان روستاییان را گسترش دهیم. در این روش با وجود چرخش مالی اما نیازمند سرمایه اولیه هنگفت نبودیم.

    وی ادامه داد: در این الگو یک ضلع مثلث اعضا، ضلع دیگر بانک‌ها به عنوان سرمایه گذار و ضلع دیگر نهاد حامی که معمولا برای کارهای بزرگ خود دولت است وجود داشته است و کارهایی همچون آموزش از همین روش به سرانجام صحیحی رسید.

    وی تاکید کرد:‌ درخواست می‌کنم در حوزه توسعه تولید و مصرف گیاهان دارویی الگویی تدوین شود که در آن بتوانیم گام‌های موثری در ارتقای این حوزه و توسعه اشتغال در آن برداریم.


  
  

روش درمان سینوزیت در خانه


 

  • روش درمان سینوزیت در خانه

    به گزارش پزشکین به نقل از بانوی شهر؛ گاهی اوقات نفس کشیدن مشکل می شود، سردردهای شدید تداوم دارند، در این شرایط شما دچار ضعف وکاهش قدرت جسمانی می شوید تصمیم میگیرید به پزشک مراجعه نمایید، پس از معالجه های لازم به این جواب خواهید رسید که شما سینوزیت دارید!!

    سینوزیت را میتوان نتیجه سرماخوردگی های حاد و طولانی مدت دانست. سینوس‌ها حفره‌های مملو از هوا در استخوان‌های جمجمه و صورت هستند. هر عاملی که موجب پرشدن و گرفتگی آنها توسط موکوس یا چرک شود، سینوزیت ایجاد خواهد کرد. عفونت و التهاب سینوس ها می تواند باعث اختلال و سینوزیت شده که درد و کاهش قدرت بدنی را به همراه دارد.

    1 ) برای درمان عفونت های سینوس و کاهش انسداد بینی در طول روز مایعات گرم بیشتر بنوشید. آب گرم و نمک یکی از بهترین مایعاتی است که می تواند به باز شدن راه بینی و خروج عفونت از سینوس ها کمک کند.

    2 ) بینی خود را با یک حوله گرم 5 تا 10 دقیقه گرم نگه دارید.

    3 ) برای درمان سینوزیت از قرار گرفتن در هوای خشک و سرد اجتناب نمایید پشنهاد می شود برای مرطوب نگه داشتن هوا از دستگاه بخور استفاده کنید.

    4 ) شستشوی مجرای بینی به باز نگه داشتن راه بینی و از بین بردن باکتری های مخاط بینی کمک می کند و از موثرترین درمانهای خانگی سینوزیت است.

    5 ) اگر شما نیاز به تخلیه ی بینی خود دارید، آن را به آرامی انجام دهید. دمیدن با قدرت ممکن است باعث ضخیم شدن مخاط بینی و مسدود شدن آن شود.

    6 ) نوشیدن یک لیوان آب گرم که به آن یک قاشق مرباخوری سرکه سیب و یک قاشق مرباخوری عسل اضافه شده باشد، برای درمان سینوزیت توصیه می‌شود. بخش اصلی سرکه سیب یعنی اسید استیک مانع از رشد باکتری ها شده و می تواند برای درمان عفونت سینوسی بسیار موثر باشد.

    7 ) سوپ مرغ گرم را در وعده‌های زیاد و به مقدارکم میل نمایید. پیشنهاد می شود برای تاثیر بیشتر به سوپ مقداری فلفل اضافه کنید.

    8 ) چای دارچین یکی از درمانهای خانگی موثر برای عفونت های سینوسی است. می توانید مقداری زنجبیل را در آب بجوشانید و به آن آب لیمو و عسل اضافه کنید و بخورید.

    9 ) مناطق دردناک صورت مانند گونه ها، پیشانی و ناحیه اطراف ابرو را با روغن زیتون و آویشن یا مرزنجوش ماساژ دهید.

    10 ) جوییدن 2 حبه سیر خام با معده ی خالی یکی از درمان های خانگی موثر است. سیر دارای خواص آنتی باکتریال بوده و می تواند برای درمان عفونت سینوس مورد استفاده قرار گیرد.

    11 ) به اندازه ی یک دانه عدس زردچوبه در آب حل کنید و محلول را قرقره کنید. زردچوبه ضد ویروس، ضد باکتری و ضد التهاب است و تورم سینوس ها را کاهش می دهد.

    12 ) آنتی بیوتیک ها که باکتری ها را می کشند مانند آموکسیسیلین می توانند با تجویز پزشک بسیار موثر باشند.

    داروهای ضد التهاب با دستور پزشک می توانند التهاب لایه ی مخاط بینی را کاهش دهند، این داروها اغلب به شکل اسپری هستند.


  
  

فروش ویژه و اقساطی سایپا (پراید ،تیبا و ساینا) +شرایط لیزینگی و اعتباری


 

  • فروش ویژه و اقساطی سایپا (پراید ،تیبا و ساینا) +شرایط لیزینگی و اعتباری

    فروش اقساطی پراید ، فروش اقساطی تیبا ، آریو ، 151 ، ساینا ، چانگان cs35 ، فروش اقساطی سایپا 96 تحویل فوری ، فروش اقساطی پراید با کمترین پیش پرداخت

    آغاز جشنواره فروش نوروزی محصولات سایپا با مدل 97

    گروه خودروسازی سایپا کلیه محصولات خود را در طرح ویژه فروش نوروزی به متقاضیان عرضه می‌نماید.

    فروش ویژه سایپا فروش لیزینگی خودرو فروش فوری سایپا فروش اقساطی سایپا فروش اقساطی خودرو فروش اقساطی تیبا شرایط پیش فروش سایپا خودرو چکی پراید اقساطیفروش ویژه سایپا فروش لیزینگی خودرو فروش فوری سایپا فروش اقساطی سایپا فروش اقساطی خودرو فروش اقساطی تیبا شرایط پیش فروش سایپا خودرو چکی پراید اقساطی فروش ویژه سایپا فروش لیزینگی خودرو فروش فوری سایپا فروش اقساطی سایپا فروش اقساطی خودرو فروش اقساطی تیبا شرایط پیش فروش سایپا خودرو چکی پراید اقساطیفروش ویژه سایپا فروش لیزینگی خودرو فروش فوری سایپا فروش اقساطی سایپا فروش اقساطی خودرو فروش اقساطی تیبا شرایط پیش فروش سایپا خودرو چکی پراید اقساطی

    شرایط فروش نقد و اقساط محصولات سایپا (شرایط دهه فجر 96)

    گروه خودروسازی سایپا شرایط جدید فروش نقد و اقساط محصولات خود را به مناسبت ایام دهه فجر آغاز می‌نماید.

    به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت سایپا میرساند، شرایط فروش فوری و پیش فروش محصولات شرکت سایپا به مناسبت دهه فجر از ساعت 10 صبح روز دوشنبه به تاریخ 96/11/02 به شرح بخشنامه ذیل اعلام میگردد.

     دریافت بخشنامه فروش محصولات شرکت سایپا به مناسبت دهه فجر pdf

    فروش نقدی و اقساطی سایپا تابستان 96

    متنوع ترین سبد محصول و شرایط فروش که شامل انواع خودروهای ساینا، تیبا و تیبا2 اعم از بنزینی و دوگانه سوز، CS35، سراتو و آریو می باشد در این طرح گنجانده شده است و از ویژگی های بارز آن می توان به تحویل فوری و تسهیلات قرض الحسنه بدون ضامن اشاره کرد که در این طرح قرار گرفته است.

    مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا افزود: به منظور رفاه حال مشتریان عزیز و در راستای رضایتمندی آنان تسهیلات ویژه ای برای خودرو تیبا 2 در نظر گرفته شده که هموطنان می توانند با پرداخت حدود 5/7 میلیون تومان صاحب این خودرو محبوب و جوان پسند شوند.

    وی در خصوص خودروهای لوکس گروه سایپا مانند سراتو ،CS35 و آریو گفت: این خودروها با تسهیلات بدون بهره و کم بهره به صورت فوری با بازپرداخت بلند مدت به مشتریان محترم عرضه می شود.

    تقوی خاطر نشان کرد: مدت زمان این طرح، (خصوصاً شرایط استثنایی خودرو تیبا2) محدود بوده و مختص جشنواره تابستانی سایپا می باشد و لذا مقتضی است مشتریان محترم به نحوی برنامه ریزی کنند تا بتوانند در این مدت محدود از مزایای این طرح بهرمند شوند.

    وی در تشریح این شرایط گفت: برای محصولات، بسته های خدماتی ویژه ای در نظر گرفته شده که می توان به کارت 5 ستاره رایگان خودرو سراتو اشاره کرد که شامل 5 سال و یا 100 هزار کیلومتر گارانتی است.

    دریافت pdf بخشنامه شرایط فروش نقدی و اعتباری خودروهای سراتو ، آریو و چانگان(جشنواره تابستانه 96)

    جشنواره فروش ویژه رمضان محصولات سایپا / خرداد 96

    به مناسبت ماه مبارک رمضان گروه خودرو سازی سایپا سه محصول آریو، ساینا و تیبا2 را با شرایط مناسب به هموطنان عرضه خواهد کرد.
    در طرح فروش محصولات گروه سایپا به صورت تحویل فوری با بیمه بدنه رایگان و تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت مناسب و بدون ضامن به همراه ( بسته سه ستاره اقتصادی و سرویس ادواری رایگان) در نظر گرفته شده ست.

    در این طرح ، شرایط فروش آریو با پیش پرداخت 26 الی 31 میلیون تومان با تسهیلات  تا سقف 30 میلیون تومان و باز پرداخت 18 الی 24 ماهه می باشد.

    خودرو ساینا با پیش پرداخت 14 الی 17 میلیون تومان و تسهیلات تا سقف 13 میلیون تومان در زمان باز پرداخت 12 الی 24 ماهه برای هموطنان در نطر گرفته شده است.

    در جشنواره فروش رمضان خودرو تیبا 2 نیز با پیش پرداخت 6 الی 7 میلیون تومان و تسهیلات 16 میلیون تومانی و باز پرداخت 15 الی 24 ماهه  لحاظ شده است.

    شایان ذکر است در جشنواره فروش رمضان، گروه سایپا برای هموطنان فروش فوری با شرایط ویژه بسته 3 ستاره اقتصادی( گارانتی بدنه رایگان و سرویس ادواری رایگان) درنظر گرفته است. گفتنی است، سود مشارکت در طرح رمضان گروه خودرو سازی سایپا تا سقف 24 درصد می باشد.

    فروش ویژه سایپا فروش لیزینگی خودرو فروش فوری سایپا فروش اقساطی سایپا فروش اقساطی خودرو فروش اقساطی تیبا شرایط پیش فروش سایپا خودرو چکی پراید اقساطی

    فروش اقساطی سایپا ویژه دهه فجر (بهمن 95)

    جدیدترین شرایط فروش و پیش فروش نقدی و اعتباری انواع محصولات سایپا شامل پراید، تیبا، ساینا، سراتو و چانگان را در ادامه این مطلب مشاهده می‌کنید.

    سایپا شرایط فروش اعتباری محصولاتش از امروز را اعلام کرد. گروه سایپا طی اطلاعیه‌ای شرایط فروش اعتباری سایپا 131SE یورو4، تیبا SX یورو4، تیبا EX2 و ساپیا 151 SE یورو4 را اعلام کرد.

    پیش فروش اعتباری انواع تیبا ویژه دهه فجر؛ از 3 بهمن تا تکمیل ظریفت

    فروش ویژه سایپا فروش لیزینگی خودرو فروش فوری سایپا فروش اقساطی سایپا فروش اقساطی خودرو فروش اقساطی تیبا شرایط پیش فروش سایپا خودرو چکی پراید اقساطی

    پیش فروش اعتباری ساینا ویژه دهه فجر؛ از 3 بهمن تا تکمیل ظریفت

    فروش ویژه سایپا فروش لیزینگی خودرو فروش فوری سایپا فروش اقساطی سایپا فروش اقساطی خودرو فروش اقساطی تیبا شرایط پیش فروش سایپا خودرو چکی پراید اقساطی

    پیش فروش اعتباری سراتو ویژه دهه فجر؛ از 3 بهمن تا تکمیل ظریفت

    فروش ویژه سایپا فروش لیزینگی خودرو فروش فوری سایپا فروش اقساطی سایپا فروش اقساطی خودرو فروش اقساطی تیبا شرایط پیش فروش سایپا خودرو چکی پراید اقساطی

    پیش فروش اعتباری چانگان ویژه دهه فجر؛ از 3 بهمن تا تکمیل ظریفت

    فروش ویژه سایپا فروش لیزینگی خودرو فروش فوری سایپا فروش اقساطی سایپا فروش اقساطی خودرو فروش اقساطی تیبا شرایط پیش فروش سایپا خودرو چکی پراید اقساطی

    شرایط جدید فروش محصولات سایپا (اجاره به شرط تملیک) بدون ضامن – چکی

     

    فروش لیزینگی محصولات سایپا

     

    فروش ویژه سایپا فروش لیزینگی خودرو فروش فوری سایپا فروش اقساطی سایپا فروش اقساطی خودرو فروش اقساطی تیبا شرایط پیش فروش سایپا خودرو چکی پراید اقساطی


  
  

با مشتری عصبانی در فروشگاه چگونه رفتار کنیم؟


 

  • با مشتری عصبانی در فروشگاه چگونه رفتار کنیم؟

    در این این اوضاع نابسامان جامعه و کم ظرفیت شدن اعصاب و روان مردم از گرانی و مشکلات بیشمار در کشور بدون شک شما هم با مشتری عصبانی برخورد کرده اید. اما بهترین روش برخورد با مشتری عصبانی چیست؟

    شاید یک روی در فروشگاه یا رستوران خودتان با یک مشتری عصبانی که از عملکرد شما بسیار ناراحت است روبرو شوید ولی باید در اینگونه وقت ها خون سردی خودتان را حفظ نموده و کاملا آرام و منطقی رفتار نمایید چون در غیر این صورت باعث می شود بحث و جدل بین شما و مشتری رخ بدهد هدف کسی که شغلی آزاد دارد، یک کارآفرین یا ارائه دهنده خدمات می تواند در این الگوریتم اساسی خلاصه شود: مشتری پیدا کنید، قرارداد ببندید، کار را تمام کنید، سریع دستمزدتان را دریافت کنید و به همین صورت تکرار کنید.

    اگر چنین هدفی دارید، پس احتمالا آخرین چیزی که دلتان می خواهد این است که گرفتار یک مشتری عصبانی شوید، اما مشکلی وجود دارد. بعضی از مشتریان همیشه دلیلی برای از کوره در رفتن دارند. مهم نیست که بزرگ ترین فریلنسر در حیطه کاری خوبی باشید یا اینکه بیش از یک دهه تجربه داشته باشید.

    شما می توانید پروژه هایتان را با مهارت آلبرت اینشتین و خلاقیت لئوناردو داوینچی ترکیب کنید. خدمات بی عیب و نقص را قبل از آخرین فرصت به خوبی ارائه بدهید. با تمام این کارها، شاید هنوز یک یا دو مشتری باشند که نتوانید آنها را راضی و خشنود کنید. جای نگرانی نیست. علم به ما اطمینان می دهد که این هفت روش می تواند به کم کردن خشم مشتریان و همین طور به پایین آوردن سطح آشفتگی خودتان کم کند.با مشتری عصبانی در فروشگاه چگونه رفتار کنیم؟

    1. آرامش خود را حفظ کنید.

    فرض کنید یک مشتری عصبانی به شما زنگ می زند و چون از خدمات و کار شما ناراضی است، شروع به داد و فریاد می کند. واکنش غیرارادی بیشتر افراد اینگونه است که فریاد را با فریاد پاسخ می دهند. اما اینگونه رفتار نکنید. حتی کلمه ای نگویید و حرفشان را قطع نکنید. به مشتریانتان اجازه بدهید که خودشان را خالی کنند.

    تحقیقات نشان می دهد که اگر تحت تاثیر عصبانیت قرار بگیرید، توانایی تفکر نقادانه و گرفتن تصمیم های عادلانه کم می شود. این مکالمه ها شدت پیدا می کند و تبدیل به داد و هوار می شود که برای هر دو شما ناخوشایند است و نتیجه خوبی به همراه نخواهدداشت. این اثرات متقابل نیز از هرگونه امکان تکرار کسب و کار (بازگشت دوباره مشتریان) جلوگیری می کند.

    2. گوش بدهید.

    اکنون که آرام شده اید، با تمام حواستان به مشتری گوش بدهید که دارد اشتباهات پیش آمده را می شمارد. گوش دادن فعال راهی اثبات شده است که مشتریانتان را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها را متقاعد می کند. اگر ساکت بمانید و تمام حواستان را به مشتری بدهید، کارها خوب پیش خواهدرفت. طاقت، صبر و تمرکز در شما لازم است.

    حتی مذاکره کنندگان گروگان در اداره تحقیقات فدرال روش گوش دادن فعال را به کار می گیرند، برای اینکه حوادث را کم کنند و جان انسان ها را نجات بدهند. هنگام گوش دادن کمی یادداشت برداری بکنید. این کار به شما کمک می کند. در این صورت شما اطمینان دارید که تا زمان پیدا کردن راه حلی مناسب، جزییات را فراموش نخواهید کرد. دارندگان شغل های آزاد که هنر زیادی در گوش دادن دارند، معمولا سود بیشتری می کنند.

    3. سوال بپرسید.

    به جای اینکه جملات دفاعی برای سرزنش نشدن خود بگویید، سوال استدلالی و خلاقانه بپرسید: «چه کاری دوست دارید برایتان انجام بدهم؟» یا «چگونه شرایط را برایتان بهتر کنم؟» شروع خوبی است. این روش مشتریانتان را آرام می کند و حس قوی مبنی بر اینکه همراهش هستید در او ایجاد می شود. زمانی که فهمیدید چطور مشتری شما مایل است که اشتباهات برطرف شوند، کمک های اضافی را با هزینه خودتان بیشتر کنید. از بازخورد مشتری تشکر کنید و یک معذرت خواهی واقعی بابت آنچه پیش آمد، بکنید.با مشتری عصبانی در فروشگاه چگونه رفتار کنیم؟

    4. در درون خود کمی حس شوخی ایجاد کنید.

    براساس انجمن روانشناسی آمریکا، شوخی می تواند به کاهش تنش در شرایط سخت کمک کند. افراد حرفه ای بر این باورند که شوخی می تواند شرایط را به حالت متعادل بازگرداند. وقتی با خود فکر می کنید که: مثلا مشتری یک موجود تک سلولی است… سعی کنید که روی میز نشسته و با تلفن صحبت می کند یا یک نقاشی نامرتب می کشد. این کار کم کم عصبانیتتان را از بین می برد و شما را وادار می کند که بحثی را آغاز کنید که به توافق دوطرفه منجر شود.

    همه ما شنیده ایم که خندیدن بهترین دارو است. استرس را رها می کند، حالتان بهبود پیدا می کند، فقط مواظب باشید که با مشتریان شوخی زننده و طعنه دار نکنید. این قطعا نوع دیگری از خشونت است و مشتری ممکن است این تلاش شما را نوعی برخورد اهانت آمیز برداشت کند.

    5. به خود نگیرید.

    آگاه باشید که مشتری شما سعی ندارد شخصیتتان را تخریب کند. عصبانیت مشتری تان به خاطر این است که او احساس بدی نسبت به خدماتی که شما یا کارمندانتان ارائه کرده اند، دارد. پس با این افکار خودتان را اذیت نکنید. آیا این مشکل به شخص شما بر می گردد؟ خیر. در واقع گاهی اوقات عصبانیت افراد اصلا به خاطر شما نیست. فهم این واقعیت می تواند تاثیر مهمی در کنار آمدن با توانایی های خود داشته باشد. طبق مطالعه ای افرادی که این موضوع را فهمیدند، سبب برانگیختن خشم دیگری نشدند و از شرایطی که داشتند، ناراحت نبودند.

    6. بدانید که چه زمانی خودتان را رها کنید.

    طبق نظریه پروفسور و محقق خشم، رایان مارتین: در هر مبادله ای با فردی بیش از حد عصبانی، ممکن است بخواهید خود را از شرایطی که دارید خلاص کنید. او به عنوان رییس بخش روانشناسی دانشگاه ویسکانسین- گرین بی، جنبه های مختلفی را از تجربیات خشم مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد. این موضوع شامل عواقب خشم پیچیده و مشکل ساز است و اینکه چگونه مردم آن را بروز می دهند. دلایل بسیاری مبنی بر اینکه خلاص کردن خود حرکتی هوشمند است، وجود دارد.

    نخست، شما باید در امنیت باشید و از خود محافظت کنید. سپس، تا جایی که شرایط سخت وجود دارد، احتمال نتیجه مثبت پایین است. ممکن است مشتری شما به قدری عصبانی باشد که مکالمه مسالمت آمیز و معقول امکان پذیر نباشد. اگر آن گونه است بهتر است پیشنهاد کنید «بهتر است در مورد این موضوع بعدا صحبت کنیم، زمانی که هر دوی ما آرام شدیم.» سپس به راه خود ادامه بدهید.

    7. اجازه بدهید که مشتری تان حرف آخر را بزند.

    درواقع تا وقتی صحبت ها به پایان نرسد، این موضوع تمام نمی شود. یادداشت برداری کنید و اجازه بدهید که مشتری حرف آخرش را بزند. اگر می خواهید نظر نهایی خود را بدهید، طوری بیان کنید که آزاردهنده نباشد. مشتری کاملا شما را در نظر دارد، پس کلمات آخرتان طوری نباشد که او فکر کند می خواهید بگویید حق با شماست و او اشتباه می کند.

    روانشناس بالینی آلبرت جی برنشتاین می گوید: این حالت مشتری شما را دوباره مثل قبل عصبانی می کند. بنابراین تمام پیشرفت هایی که کرده بودید را خراب می کنید و همه چیز را به حالت اول بر می گردانید.


  
  

موبایل اندروید خوب با قیمت کمتر از 500 هزارتومان


 

  • موبایل اندروید خوب با قیمت کمتر از 500 هزارتومان

    اگر به دنبال گوشی یا موبایل اندروید با کارایی بسیار عالی و قیمت مناسب زیر 500 هزارتومان هستید این مطلب از سایت فراناز را از دست ندهید. برخی از افراد دوست ندارند از گوشی های گران قیمت استفاده نمایند چون فقط باعث میشود که هزینه زیاد خرج نمایند.

    گوشی های ارزان قیمت با کیفیت عالی در بازار نظر خیلی ها را به خود جلب کرده است بازار موبایل و گوشی های هوشمند در ایران طوری شده است که هر کسی با هر قیمتی می توانند گوشی هوشمند تهیه کرده و همراه خود داشته باشند گذشت آن دورانی که ملت سیم کارت ثبت نام می کردند و می گذاشتند در گاوصندوق تا سال بعد از خارج یک گوشی نیم کیلویی بخرند و با آن پز بدهند. حتی از دوره ای که موبایل جزء دارایی های ارزشمند داماد حساب می شد و در مراسم خواستگاری اسمش هم ردیف خانه و ماشین می آمد هم سال ها گذشته.

    در روزگاری به سر می بریم که موبایل آن هم از نوع هوشمند آن از اوج عزت به حضیض ذلت افتاده و در جیب بچه دبستانی ها کنار پاک کن هلویی قرار گرفته. در این شرایط می شود با زیر 400 هزار تومان هم یک گوشی هوشمند خرید و به روزگاران گذشته خندید. در این مطلب لیستی از گوشی های ارزان برندهای معروف را آورده ایم.

    اچ تی سی مدل Desire 320

    سنگین ولی ارزان
    330000 تومان
    تعداد سیم کارت: تک سیم کارت
    حافظه داخلی: 8 گیگابایت
    شبکه های ارتباطی: 3G
    دوربین: 5.0 مگاپیکسل
    نمایشگر: 4.5 اینچ
    گارانتی: داردموبایل اندروید خوب با قیمت کمتر از 500 هزارتومان

    وزن گوشی کمی سنگین تر از آن چیزی است که از دور به نظر می رسد و جنس قاب پشت آن پلاستیک است. دلیلی که برای خرید وسوسه تان می کند، سخت افزار نسبتا خوب آن است. چیپ ست آن با معماری سی و دو بیتی به همره پردازنده چهارهسته ای با قدرت پردازشی 1.3 گیگاهرتز با توجه به قیمت آن کاملا ایده آل است و برای انجام کارهای روزانه بدون هنگ کردن پا به پایتان می آید. باتری گوشی لیتیوم یون است و ظرفیت آن 2100 میلی آمپر ساعت است که اگر کاربر خوب و معقولی باشید در طول روز به شارژر نیازی نخواهید داشت.

    سامسونگ مدل Galaxy J1 2016

    لاکچری ارزان
    400000 تومان
    تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
    حافظه داخلی: 8 گیگابایت
    شبکه های ارتباطی: 4G, 3G, 2G
    دوربین: 5.0 مگاپیکسل
    نمایشگر: 4.5 اینچ
    گارانتی: داردموبایل اندروید خوب با قیمت کمتر از 500 هزارتومان

    بهترین پیشنهاد این لیست همین گوشی است. قیمتش بعضی جاها تا 415 هزار تومان هم آمده. طراحی این گوشی شبیه گلکسی S7 است اما قطعاتش نه. تا چند سال گذشته سامسونگ خیلی به فکر گوشی های ارزان قیمت نبود و به کیفیتشان اهمیتی نمی داد اما با عرضه گوشی های سری j این قسمت از بازار را هم تصرف کرده و حالا محصولات میان رده اش طرفداران زیادی دارد. از خوبی های این گوشی می توان به پشتیبانی آن از کارت حافظه microSD اشاره کرد که اجازه می دهد حافظه آن را تا 128 گیگابایت افزایش بدهید.

    ایسوس مدل Zenfone Go ZB452KG

    تقریبا مفت
    300000 تومان
    تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
    حافظه داخلی: 8 گیگابایت
    شبکه های ارتباطی: 3G, 2G
    دوربین: 5.0 مگاپیکسل
    نمایشگر: 4.5 اینچ
    گارانتی: داردموبایل اندروید خوب با قیمت کمتر از 500 هزارتومان

    ارزان ترین گوشی این لیست ایسوس است که بزرگ ترین ضعفش شاید پشتیبانی نکردن آن از 4G باشد. به جز این Zenfone Go از آن دست گوشی های تلفن همراه است که دوربین سلفی آن هنوز هم به سبک دوربین های قدیمی VGA است و از کیفیت بالایی برخوردار نیست. البته همین که این گوشی با قیمت ارزانش (که تا 280 هزار تومان هم در بازار پیدا می شود) دوربین جلو هم دارد به خودی خود خوب است.

    ال جی مدل K4 K130

    زنده ماندن بدون شارژر
    340000 تومان
    تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
    حافظه داخلی: 8 گیگابایت
    شبکه های ارتباطی: 4G, 3G, 2G
    دوربین: 5.0 مگا پیکسل
    نمایشگر: 4.5 اینچ
    گارانتی: داردموبایل اندروید خوب با قیمت کمتر از 500 هزارتومان

    میان رده های معروف شرکت ال جی گوشی های سری K هستند. از نکات قوت این گوشی شارژدهی خوب آن است، باتری K4 ظرفیت 1940 میلی آمپر ساعت دارد و تقریبا دو روز می تواند شارژ نگه دارد. K4 یک گوی کم حجم، سبک است که سخت افزایش هم قابل قبول است و با این پول یکی از بهترین گزینه های روی میز به حساب می آید.

    هوآوی مدل Y3 II 4G

    سیستم عامل در حد لالیگا
    340000 تومان
    تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
    حافظه داخلی: 8 گیگابایت
    شبکه های ارتباطی: 4G
    دوربین: 5.0 مگاپیکسل
    نمایشگر: 4.5 اینچ
    گارانتی: داردموبایل اندروید خوب با قیمت کمتر از 500 هزارتومان

    هوآوی همیشه با گوشی های ارزانش معروف بوده و یکی از برندهای پرطرفدار بین قشر مستضعف است. یکی از ویژگی هایی که گوشی های هوآوی را پرطرفدار می کند، سیستم عامل به روز آن هاست. استفاده از اندروید لالی پاپ نسخه 5.1 امکان نصب برنامه های بیشتر و جدیدتری را در مقایسه با نسخه های قدیمی اندروید فراهم می کند. علاوه بر همه این ها مدل Y3 II 4G به خاطر نمایشگر خوب و پشتیبانی اش از 4G به عنوان یک گوشی ارزان، پرطرفدار شده است.

    • HUAWEI SAMSUNG: تنوع سامسونگ و هوآوی در گوشی های ارزان قیمت بیشتر از برندهای دیگر است و به جز مواردی که این جا معرفی شد در بازار هم می توانید مدل های دیگری از این برندها را ببینید.

    • گوشی هوشمند زیر 400 هزار تومانی را با آیفون مقایسه نکنید. با این پول سراغ پرچمدار نمی شود رفت و باید پایین رده های خوب را گذاشت در جیب. بنابراین قبل از خرید بدانید که دوربین سلفی این گوشی قرار نیست غوغا کنید یا توقع نداشته باشید صبح تا شب بازی کنید و شارژ لازم هم نشوید. معمولا سازنده ها در گوشی های ارزانشان تمرکزشان را روی یک بخش بیشتر از بخش های دیگر گذاشته اند. بنابراین ببینید اولویتتان در گوشی کدام کاربرد و خاصیتش است و با توجه به آن بروید بازار.

    • 300 هزار تومان یا کمتر از آن هم اگر در جیبتان باشد می توانید موبایل بخرید. اما دیگر باید قید برندهای معروف را بزنید و بروید سراغ متفرقه ها. درست است که گوشی های متفرقه ارزان تر هستند، اما دردسری که بعدا برایتان درست می کنند شما را از خریدتان پشیمان می کند. فلذا بی خیال شوید و به هر سختی شده 100 تومان دیگر بگذارید روی پولتان بعد بروید خرید.

    تاناکورای هوشمند

    دست دوم خریدن از لباس و مبل و ماشین به گوشی های هوشمند هم سرایت کرده و اگر توقعتان از گوشی هوشمند بالاتر از یک میلیون است اما در جیبتان 400 تومان بیشتر ندارید می توانید سراغ دست دوم ها بروید.

    نکته ای که در مورد این مدل گوشی ها وجود دارد این است که هیچ جوری نمی توانید از ظاهر گوشی به صداقت حرف های فروشنده پی ببرید؛ یعنی این که فروشنده بگوید «دست یک خانم دکتر بوده و باهاش رفته تا مطب و اومده» مشخصه خوبی برای خرید شما نیست. درواقع فروشنده ها هم که می روند از آن یکی همکارشان گوشی دست دو بخرند، خیلی وقت ها کلاه سرشان می رود، چون گوشی از آن دسته وسایلی است که تا باز نشود و قطعاتش را متخصص معاینه نکند نمی توان فهمید که واقعا چقدر برایتان کار خواهدکرد. بنابراین اگر به شانستان اعتقاد دارید یا به فروشنده تان اعتماد دارید دست دو بخرید.

    تنها راهی که شاید کمی بتواند خیالتان را راحت کند، گرفتن یک گارانتی و ضمانت چند روزه از فروشنده است؛ یعنی شما گوشی را بخرید و به شرط این که در یک هفته تا 10 روز مشکل خاصی برایش پیش نیامد، آن را نگه دارید. این کار البته به شدت بسته به انصاف فروشنده است و باید به چند تا مغازه سر بزنید تا یکی از آن ها را پیدا کنید.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >