سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس خدا را دوست بدارد، خدا دوستش بدارد و هرکس خدا دوستش بدارد، از ایمنان خواهد بود . [.امام صادق علیه السلام]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :1
کل بازدید :78276
تعداد کل یاداشته ها : 205
103/2/31
4:11 ع

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    اطلاعات جدید از معاملات بازار مسکن در کشورمان نشانه های تحول و رونق بازار مسکن را دارد اما همچنان نمی‌توان با اطمینان از بازگشت کامل رونق بازار مسکن و املاک سخن گفت. در این میان برخی نشانه ها روند رو به رشدی را مخصوصا در شهر تهران نشان می‌دهد اما برخی سوابق تاریخی نیز هشدارهایی را برای این بازار دربر دارد.

    رونق بازار مسکن

    تحولات و رونق بازار مسکن در تهران

    با توجه به نقش کلیدی شهر تهران در بازار املاک ایران و نظر به اینکه حدود یک سوم از کل معاملات مسکن کشور در پایتخت انجام می‌گیرد، بررسی روند خرید و فروش ملک در این شهر می‌تواند تصویری از آنچه در این بازار می‌گذرد ترسیم کند. ضمن آنکه اطلاعات خرید و فروش در تهران، به طور نسبی، بهتر و بیشتر ثبت می‌شود و داده‌های موجود از معاملات مسکن تهران اعتبار نسبی بیشتری نسبت به سایر شهرها دارند.

    هم اطلاعات موجود در گزارش‌های وزارت شهرسازی که در دسترس عمومی قرار داده شده و هم نتایج مطالعات ماهانه بانک مرکزی از «تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران» حاکی از آن است که از ابتدای پاییز امسال شرایط بازار به‌گونه‌ی معناداری تغییر کرده و تعداد معاملات رشد قابل‌توجهی داشته است.

    براساس گزارش بانک مرکزی همان‌گونه که در نمودار شماره یک مشخص است، در چهار ماه نخست امسال به استثنای اردیبهشت، تعداد معاملات هر ماه نسبت به ماه مشابه سال قبل، از رشد منفی برخوردار بوده است.

    طی مرداد و شهریور نیز نرخ این رشد به ترتیب 6 و 9 درصد گزارش شده است که به معنای تغییر شگرفی در روند معاملات نیست. اما این روند از مهر ماه روند جهشی تامل‌برانگیزی پیدا کرده و طی چهار ماه متوالی، تعداد معاملات پایتخت رکوردهایی را ثبت کرده که طی دهه نود خورشیدی کم‌‌سابقه است. تعداد معاملات در مهر، آبان، آذر و دی ماه سال جاری، به ترتیب 34، 18.5 ، 50 و 13.5 درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش داشته است.

    رونق بازار مسکن

    اگر رشد معاملات مختص به یک ماه بود و در ماه‌های بعدی تکرار نمی‌شد، سخن گفتن از پایان رکود کار ساده‌ای نبود اما با روندی که از ابتدای پاییز آغاز شده کمی آسوده‌تر می‌توان از بازگشت رونق بازار مسکن صحبت کرد.

    رشد معاملات مسکن در دی ماه پرتلاطم

    نکته آنکه معاملات مسکن دی ماه در حالی 13.5 درصد نسبت به دی ماه پارسال زیاد شده که در دی ماه امسال، کشور شاهد آشفتگی هایی از جانب معترضان بوده است و انتظار می رفت این وضعیت افت معاملات را در پی داشته باشد و دست‌کم چند هفته خرید و فروش‌ املاک را به تعویق بیاندازد، اما آمار رسمی، از رخدادی خلاف این انتظار گزارش می‌دهد. تعداد معاملات مسکن دی ماه در تهران بیش از 19هزار فقره بوده که طی 44 ماه گذشته سابقه نداشته است.

    به استناد گزارش‌های بانک مرکزی، قیمت مسکن هم روندی صعودی طی ده ماهه نخست امسال داشته است. البته رشد قیمت‌ها با شیبی ملایم افزایش یافته و در بیشتر ماه‌ها کم‌وبیش هم‌سان با نرخ تورم رشد کرده است. اما همان‌طور که نمودار شماره دو نشان می دهد سیر صعودی قیمت به‌گونه‌ای بوده که هر چقدر به ماه‌های انتهایی سال نزدیک شده‌ایم، فاصله متوسط قیمت مسکن از نرخ تورم بیشتر شده است.

    براساس اطلاعات این نمودار که از گزارش بانک مرکزی استخراج شده، در 5 ماه نخست امسال رشد قیمت مسکن در تهران بین 3.5 تا 6.2 درصد بوده است اما از شهریور قیمت‌ها رشد بیشتری داشته و از آبان این رشد دو رقمی شده است، به‌طوریکه متوسط قیمت در آبان، آذر و دی به ترتیب 10.9 ، 14.9 و 16.7 درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد کرده است.

    سنجش نرخ مسکن در تهران

    متوسط قیمت، ابزار مناسبی برای سنجش نرخ مسکن به ویژه در شهر تهران نیست. زیرا تفاوت قیمت‌ها در مناطق مختلف به قدری زیاد است که نمی‌توان با قیمت میانگین شرایط قیمتی را با دقت توضیح داد، اما تغییرات در روند قیمت‌های میانگین می‌تواند به‌طور نسبی جهت‌گیری قیمت‌ها را با دقت بیان کند. بنابراین براساس آنچه در نمودار دو قابل مشاهده است می‌توان نتیجه گرفت که افزایش قیمت‌ مسکن در تهران در سال جاری از میزان نرخ تورم پیشی گرفته.

    املاک و مستغلات پرارزش‌ترین بازار دارایی ایران است و به‌طور سنتی سهم مهمی از بازار آن در اختیار بخش خصوصی بوده. ساخت‌ و ساز املاک طی دهه 1380 خورشیدی در یک روند صعودی تند، مرتب رشد کرد و همزمان قیمت‌‌‌ مسکن رشدی بیشتر از نرخ تورم در این دوره داشته است؛ به‌طوریکه امید بخشی از جامعه برای صاحب‌خانه شدن کاهش یافت.

    داشتن خانه ملکی در غالب نقاط جهان موجب آرامش خاطر خانوار است و به همین دلیل درجه حساسیت نسبت به تحولات بازار مسکن بالاست، اما شهروندان ایرانی نسبت به جوامع دارای اقتصاد باثبات‌تر به‌طور نسبی دارای حساسیت بیشتری نسبت به این بازار هستند. بخشی از این حساسیت به دورنمای غیرشفاف برای صاحب‌خانه شده برمی‌گردد و بخشی از آن هم در سهم بالا و رو به رشد هزینه مسکن در ایران ریشه دارد.

    سهم هزینه مسکن

    براساس اطلاعات مرکز آمار ایران، سهم هزینه مسکن برای خانوارهای شهری از 27 درصد سال 1375 به 35 درصد سال 1395 افزایش پیدا کرده است، اما در همین دوره، تعداد خانوارهای شهری که در منزل ملکی زندگی می‌کنند از 67 درصد سال 1375 به 54 درصد در سال 1395 افت کرده. البته نرخ تشکیل خانواده در این مدت افزایش زیادی داشته اما نرخ ساخت مسکن هم طی این مدت از رشد قابل‌قبولی برخوردار بوده است.

    به‌عبارت دیگر، رونقی که در بیشتر سال‌های دهه‌های هفتاد و هشتاد خورشیدی بر بازار مسکن ایران حاکم بود نه تنها به تعداد صاحب‌خانه‌ها اضافه نکرده، بلکه به هزینه خانوارها که شمار بیشتری از آنها اجاره‌نشین شده‌اند هم افزود. علاوه برآنکه نرخ مالکیت در ایران کاهش یافته، رشد جهشی قیمت‌ها، سهم مسکن را سبد هزینه خانوار شهری بالا برده است؛ این هزینه چه صرف اجاره‌خانه شود و چه برای بازپرداخت وام مسکن و سایر انواع اسقراض باشد، به معنی کوچک شدن سفره‌ خانوارهای ایرانی‌ست.

    طی دهه‌های 70 و 80 رشد ساخت و ساز به‌قدری بوده که برخی به شوخی می‌گویند که در این دوره تهران دوباره از نو ساخته شده اما این رشد، رفاه ایجاد نکرده است. افزایش شدید قیمت مسکن در نیمه دوم دهه 1380خورشیدی‌ست که با افزایش نرخ اجاره‌نشینی و بالا رفتن سهم مسکن در سبد هزینه خانوار همراه شد در محبوبیت دولت احمدی‌نژاد اثر منفی گذاشت.

    نشانه های خروج از رکود

    برخلاف این دو دهه قبل، بازار مسکن در دهه 1390 خورشیدی عمدتا در رکود بوده است و آنچه در ابتدای این مطلب به آن اشاره شد، جدی‌ترین نشانه‌ی خروج این بازار از رکودی‌ست که از نیمه سال 1391 حاکم شده. رکود حاکم شده باعث شد تا در نیمه نخست دهه نود قیمت مسکن رشد بالایی نداشته باشد و تغییر قیمت‌ها در محدوده نرخ تورم باشد. اتفاقا طی این مدت، آهنگ رشد نرخ تورم افت قابل‌توجهی داشته و این به معنای عدم افزایش جدی قیمت مسکن در این دوره است.

    کاهش رشد قیمت طی نیمه اول دهه نود باعث شد شهروندان از این بابت سیاست های اقتصادی دولت حسن روحانی را مثبت ارزیابی کنند. اما حالا نشانه‌های جدی از رونق مسکن، شرایط را برای دولت پیچیده کرده است.

    صنعت ساختمان را لوکومتیو اقتصاد می‌نامند چون حرکت آن در صنایع پرشمار جانبی تحرک ایجاد می‌کند. این یعنی افزایش رشد و اشتغال که نیاز مبرم اقتصاد ایران است. بنابراین اگر رونق بازار مسکن تحرک صنعت ساختمان را به همراه داشته باشد، دولت باید از آن استقبال کند. اما تجربه دهه‌های گذشته نشان می‌دهد، رونق بازار املاک در ایران همراه با افزایش قیمت مسکن بوده است و این یعنی بیشتر شدن هزینه مسکن برای خانوار ایرانی و سخت‌تر شدن خرید ملک برای خانواده‌های اجاره‌نشین.


    وبگردی سایت کسب و کار بازده


    خبرخوان هفته


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    برای بررسی رابطه بین رفتار والدین و خطر خودکشی فرزندان لازم است که ابتدا میزان خودکشی نوجوانان و جوانان را بدانیم. براساس آمار میزان خودکشی در کشورمان در 1392 که به روزترین آمار تا شهریور 1394 بوده 54 درصد کل خودکشی‌ها مربوط به جوانان زیر 30 سال بوده‌است. طبق آمار دولتی ایالات متحده در سال 2015 نیز نزدیک به 5900 نوجوان در سنین بین 10 و 24 سالگی در این کشور اقدام به خودکشی کردند.

    پژوهشگران معتقدند احتمال خودکشی در نوجوانان و جوانانی بیشتر دیده می‌شود که احساس می‌کنند والدینشان به ندرت به سلامت احساسی آنها اهمیت و علاقه نشان می‌دهند و این خطر در نوجوانانی که تصویر ذهنی افرادی متوجه از پدر و مادرشان دارند کمتر دیده می‌شود.

    بین رفتار والدین و خطر خودکشی فرزندان چه ارتباطی است؟

    نتایج تحقیقاتی که توسط دانشگاه سینسینتی انجام شد نشان می‌دهد که میزان خودکشی در میان نوجوانان رو به افزایش است و موجب بالارفتن نگرانی‌های والدین، معلمان و کارشناسان سلامت می‌شود.

    تنها در ماه گذشته یک دختربچه 10 ساله در کلرادو و یک دختر 13 ساله در کالیفرنیا خود را به دار آویختند. والدین آنها می‌گویند که خشونت‌ها و آزار و اذیت‌های موجود در مدرسه با مرگ آنها در ارتباط است.

    مطلب مرتبط: 25 کشور با بالاترین نرخ خودکشی در جهان

    کیت کینگ- هماهنگ‌کننده برنامه‌های آموزشی و ارتقاء سلامت در دانشگاه سینسینتی می‌گوید: ” پدر و مادرها همیشه از ما می‌پرسند که آنها به عنوان پدر و مادر چه کاری می‌توانند انجام دهند و رفتار والدین و خطر خودکشی فرزندان چه ارتباطی است”؟

    ” بچه‌ها نیاز دارند که بدانند کسی از آنها حمایت می‌کند و متاسفانه بسیاری از آنها از چنین تجربه‌ای محروم هستند و این مسئله‌ای اساسی است”.

    کینگ و همکارش زیربنای نتایج خود را مطالعه‌ای قرار دادند که در سال 2012 روی افراد 12 سال به بالا انجام شده بود و رابطه‌ای قابل توجه را بین رفتار والدین و افکار مربوط به خودکشی در بین نوجوانان و جوانان نشان می‌داد.

    آن‌ها دریافتند که نوجوانان 12 و 13 ساله بیشترین تاثیر را از رفتار پدر و مادر خود می‌گیرند.

    به گفته محققان، احتمال بروز افکار مرتبط با خودکشی در کودکان این گروه سنی که گفته بودند والدینشان به ندرت به آنها گفته‌اند که به آنها افتخار میکنند یا هرگز چنین چیزی را به آنها نگفته‌اند 5 برابر بیشتر از بقیه است.

    همچنین احتمال طراحی نقشه خودکشی در این افراد 7 برابر بیشتر از بقیه بود. به علاوه، اقدام به خودکشی در این کودکان هم 7 برابر بیشتر از کودکان دیگر دیده شد.

    همچنین در نوجوانان 12 و 13 ساله‌ای که والدینشان هرگز به آنها نگفته بودند که کار خوبی انجام دادی یا هرگز در انجام تکالیفشان به آنها کمک نکرده بودند خطر خودکشی بصورت غیرعادی مشاهده می‌شد.

    مطلب مرتبط: خودکشی :افکار، علائم، درمان ها و پیشگیری از خودکشی

    در بین نوجوانان 16 و 17 ساله نیز احتمال شکل گیری افکار مربوط به خودکشی در بین آن هایی که می‌گفتند پدر و مادرشان هرگز به آنها نگفته بودند که به داشتن آنها افتخار می‌کنند 3 برابر بیشتر از سایرین بود. احتمال طراحی نقشه خودکشی و اقدام به خودکشی تقریبا در آنها 4 برابر بیشتر از نوجوانانی بود که والدین آنها برخی اوقات یا اغلب به آنها نشان می‌دادند که از داشتن آنها به خود می‌بالند.

    ارتباط مثبت

    محققان تاکید کردند که این تحقیق بر اساس درک و تصویر ذهنی نوجوانان از رفتار پدر و مادرشان انجام شده است و این احتمال وجود دارد که برخی از والدین با نحوه پاسخ دادن فرزندشان مخالفت خواهند کرد.

    کینگ می‌گوید: تصورات ذهنی نوجوانان شدیدا در شکل گیری افکار مربوط به خودکشی و اقدام به آن موثر است. برخی اوقات والدین تصور می‌کنند که توجه کافی دارند اما از دیدگاه نوجوان آنها اینگونه نیست.

    برخی روش‌های مناسب برای پدرها و مادرها به منظور محافظت از فرزندانشان در برابر خودکشی عبارتند از: رابطه مستقیم و تعامل مستقیم بین والدین و نوجوانان که باعث شکل گیری تصویر ذهنی توانمند بودن در آنها می‌شود.

    مطلب مرتبط: به فردی که قصد خود کشی دارد این 10 چیز را نگویید

    درصورتیکه والدین توجه کافی به نوجوان خود نداشته باشند احتمال امتحان کردن مواد مخدر یا رفتارهای جنسی خطرناک نیز در آنها وجود خواهد داشت.

    یک راه‌حل کلیدی برای کشف رفتار والدین و خطر خودکشی فرزندان این است که مطمئن شویم رابطه مثبتی بین کودک و والدین و خانواده شکل گرفته است.

    این تحقیق به بررسی تکمیل کردن فرآیند خودکشی در نوجوانان نپرداخته است بلکه تمرکز آن بر شکل گیری افکار مرتبط با خودکشی، طراحی نقشه خودکشی یا اقدامی برای گرفتن جان خودشان بوده است.

    مراکز پیشگیری و کنترل بیماری‌ها در ایالات متحده گزارشی ارائه کرده که در آن اعلام شده است میزان خودکشی در بین دختران نوجوان از سال 2007 تا 2015 دوبرابر شده و در بین پسران هم افزایش 30 درصدی داشته است.

    مطلب مرتبط: مشاوره خود کشی :اگر قصد خود کشی دارید ابتدا این 5 توصیه را بخوانید

    طبق آمار دولتی ایالات متحده حدود 5900 نوجوان 10 تا 14 ساله در سال 2015 در این کشور اقدام به خودکشی کردند.

    کارشناسان معتقدند که فاکتورهای متعددی با خودکشی در ارتباط هستند که افسردگی و سلامت ذهنی، تاثیرات منفی رسانه‌های اجتماعی، پرخاشگری، چالش‌های اقتصادی و قرار گرفتن در معرض خشونت را می‌توان برخی از آنها دانست.

    کینگ معتقد است که برخی رفتارهای پایه والدین هم در این فرآیند تاثیرگذار خواهد بود.

    به گفته کینگ، شما می‌توانید به فرزند خود بگویید ” به تو افتخار می‌کنم، کار خوبی انجام دادی”، با آنها تعامل داشته باشید و به آنها در انجام تکالیفشان کمک کنید و اینگونه ارتباط بین رفتار والدین و خطر خودکشی فرزندان را کمرنگ کنید.


    ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – فاطمه یحیی

    منبع: thejakartapost

    بین رفتار والدین و خطر خودکشی فرزندان چه ارتباطی است؟


    مطالب مرتبط

    طرز تهیه پاستا نیوکی با سیب زمینی شیرین و فندق

    4 روش کنترل نگرانی و اضطراب خود را بدانید

    6 روش کاهش نگرانی و اضطراب که واقعا موثر است

    20 بازی روانشناسی جذاب و عجیب که حتما باید انجام دهید

    10 عجیب ترین اختلالات روانی که نمی‌دانستید

    7 مؤثرترین روش برخورد با افراد کینه ای

    7 روش که بهترین روان درمانگر را پیدا کنید

    بیماری سل: 22 درمان خانگی سل که واقعا موثر هستند

    10 بدترین حملات باج افزارها تا 2017

    50 روش منحصربه فرد افزایش عزت نفس که معجزه می‌کند

    کارآفرینی زنان: 24 راهکار که خانم ها به یک کارآفرین موفق تبدیل شوند

    افراد گوشت تلخ: 10 عادت رایج آدم های گوشت تلخ را بشناسید


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    اگر از آکنه رنج می‌برید باید بدانید عسل، درمان طبیعی مؤثری برای مقابله با آکنه است. این ماده، یک ضدعفونی‌کننده‌ی طبیعی است و خواص آنتی باکتریایی دارد که باعث می‌شود برای درمان آکنه بسیار مؤثر باشد و پوستی نرم‌تر و لطیف‌تر برای‌تان به ارمغان آورد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا روش از بین بردن آکنه با عسل را یاد بگیرید.

    از بین بردن آکنه با عسل

    علاوه بر این، توان پاک‌کننده‌ای عسل باعث می‌شود منافذ بسته‌ی پوست کاملا پاک شوند، به این ترتیب از شکل‌گیری جوش‌های آزاردهنده می‌کاهد. ما در این نوشتار به موضوع از بین بردن آکنه با عسل می‌پردازیم و چند ماسک خانگی را به شما معرفی کنیم.

    1. خواص عسل

    از بین بردن آکنه با عسل

    خواص عسل برای پوست و زیبایی زیاد است. این ماده‌ی طبیعی برای پاکسازی صورت عالی است و برای لایه‌برداری و از بین بردن پوست‌ها و سلول‌های مرده پوست نیز عالی عمل می‌کند. برای رطوبت‌رسانی به پوست مناسب است و آلودگی‌های پوست را از بین می‌برد.

    مطلب مرتبط: 26 فایده ترکیب عسل و دارچین که شگفت انگیز هستند

    2. ماسک عسل برای پوست‌های چرب

    از بین بردن آکنه با عسل

    ماسک عسل برای مقابله با آکنه در پوست‌های چرب عالی عمل می‌کند.

    مواد لازم:

    – 3 قاشق غذاخوری عسل
    – 1/2 قاشق غذاخوری دارچین

    نکته: تمام این موارد باید ارگانیک و طبیعی باشند.

    طرز استفاده:

    – این دو ماده را در ظرفی بریزید و خوب هم بزنید.
    – این ماسک را به صورت‌تان بزنید و اجازه دهید به مدت 30 دقیقه روی پوست‌تان بماند.
    – این کار را یک بار در هفته انجام دهید و از پوستی بدون لکه لذت ببرید.

    مطلب مرتبط:16 فایده ترکیب سرکه سیب و عسل برای سلامتی

    3. ماسک عسل برای پوست‌های حساس

    از بین بردن آکنه با عسل

    این ماسک برای آن دسته از افرادی که آکنه دارند و پوست‌شان حساس است، مناسب است.

    مواد لازم:

    – 2 قاشق غذاخوری عسل
    – 1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ورا

    نکته: آلوئه‌ورا خواص زیادی دارد و به کاهش تورم پوست کمک می‌کند و از این رو برای پوست‌های حساس مناسب است.

    طرز استفاده:

    – این دو ماده را در ظرفی بریزید و خوب هم بزنید.
    – ترکیب حاصل را روی صورت‌تان بمالید و اجازه دهید 20 دقیقه روی پوست‌تان بماند و سپس با آب سرد بشویید.
    – این کار را 1 بار در هفته انجام دهید تا پوستی نرم و لطیف داشته باشید.

    مطلب مرتبط: 7 فایده باورنکردنی ترکیب سرکه و عسل برای سلامتی شما

    4. ماسک عسل برای پوست‌های خشک

    از بین بردن آکنه با عسل

    افرادی که پوست خشک دارند و به آکنه دچار هستند می‌توانند از ماسک آووکادو و ماست استفاده کنند. این ماسک به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند.

    مواد لازم:

    – یک قاشق غذاخوری عسل
    – یک قاشق غذاخوری آووکادوی له شده
    – یک قاشق غذاخوری ماست ساده

    طرز تهیه:

    – مواد را با هم خوب مخلوط کنید.
    – خمیر حاصل را روی پوست‌تان بمالید.اجازه دهید 20 دقیقه روی پوست‌تان بماند و سپس با آب گرم بشویید.
    – این فرآیند را یک بار در هفته انجام دهید تا پوست نرم و لطیفی داشته باشید.

    مطلب مرتبط: پاکسازی روده بزرگ (کولون) با مخلوط سیب‌عسل

    5. ماسک عسل برای پوست‌های ترکیبی

    از بین بردن آکنه با عسل

    از عسل می‌توان برای پوست‌های ترکیبی نیز استفاده کرد. پوست‌های ترکیبی پوست‌هایی هستند که هم چرب هستند و هم خشک. شما می‌توانید برای این نوع پوست از ترکیب آب لیمو و عسل استفاده کنید.

    مواد لازم:

    – 1 قاشق غذاخوری عسل
    – نصف قاشق غذاخوری آب لیموی طبیعی

    طرز استفاده:

    – مواد را با هم خوب مخلوط کنید.
    – مواد را روی صورت‌تان بمالید. اجازه دهید 30 دقیقه روی صورت‌تان بماند و سپس با آب بشویید.
    – این کار را 1 یا 2 بار در هفته انجام دهید تا آکنه‌های پوست‌تان از بین بروند.

    6. پس از بین بردن آکنه با عسل

    پس از آن‌که آکنه‌های پوست‌تان از بین رفتند، باید از بروز مجدد آن‌ها جلوگیری کنید. علاوه بر تغییرات هورمونی که قابل کنترل نیستند، دلایل دیگری نیز برای بروز جوش و آکنه وجو دارد. در این‌جا چند نکته برای جلوگیری از بروز مجدد آکنه را به شما می‌گوییم:

    – پاکسازی روزانه‌ی صورت از تجمع آلودگی‌ها و باکتری در منافذ جلوگیری می‌کند
    – از محصولات مناسب برای نوع پوست‌تان استفاده کنید.
    – مراقب تغذیه‌تان باشید و از غذاهای چرب دوری کنید.
    – هرچه استرس کمتری را تجربه کنید پوست سالم‌تری خواهید داشت.


    ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – فاطمه بختیاری دزفولی

    منبع: onehowto


    مطالب مرتبط

    چرا خلاقیت نیازمند آدمهای شکاک است

    درمان طبیعی آکنه

    رابطه: 6 دروغ که رابطه تان را به گند می‌کشد

    50 روش نشان دادن عشق به زن زندگیتان که حتما باید بدانید

    5 راز پول که پولدارها و مقتصدها به‌ شما می‌گویند

    10 راه اثبات شده که سریع پولدار شویم

    9 نکته که برای استخدام فروشنده ماهر باید به آن توجه کنید

    15 راه که از فکر کردن به یک شخص یا موضوعی دست برداریم

    20 نکته در مورد خرید و فروش خانه که حتما باید بدانید

    فوبیا چیست: علت ها، نشانه ها و تشخیص بیماری فوبیا

    روانشناسی مذاکرات: 31 بهترین فنون مذاکره مبتنی بر روانشناسی

    خواص میوه ها: 35 میوه خوشمزه و فواید آن ها برای سلامتی، پوست و مو


  
  

بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس های زیبا کرمعلی


 

  • بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس های زیبا کرمعلی

    بیوگرافی زیبا کرمعلی

    به گزارش سایت دلنا با بیوگرافی زیبا کرمعلی و همسرش و عکس های شخصی در 36 جشنواره فجر همراه شما هستیم….

    بیوگرافی زیبا کرمعلی

    بیوگرافی زیبا کرمعلی

    اطلاعات شخصی زیبا کرمعلی :

    تولد 12 آذر 1375  (21 سال)

    شهر : کرج

    وضعیت : بازیگر

    رشته: سینما از دانشگاه هنر تهران (دانشجوی سال آخر لیسانس)

    رتبه کنکور سراسری : 8

    اولین تجربه بود در فیلم لاتاری در سینما شروع شد

    یک برادر نیز کوچکتر دارد

    سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک و پیش دانشگاهی به رشته هنر تغییر رشته دادم

    معدل زیبا کرمعلی :

    رشته ریاضی : معدل 19/95

    رشته هنر : معدل 19/76

    زیبا کرمعلی چگونه بازیگر شد

    در سال 1395 از طریق عضو ادبی دانشگاه بوده با زیبا کرمعلی آشنا می شوند

    من تمرین های بازیگری را از صفر بازیگری حتی فن بیان را با ابراهیم امینی فیلمنامه نویس فیلم شروع کردم تا بتوانم بازی قابل قبولی ارائه بدم

    همسر زیبا کرمعلی  :

    زیبا کرمعلی 22 ساله و مجرد است

    بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس های زیبا کرمعلی

    بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس های زیبا کرمعلی

    سن زیبا کرمعلی

    سن زیبا کرمعلی

    عکس های شخصی زیبا کرمعلی

    عکس های شخصی زیبا کرمعلی


  
  

فال روزانه جمعه 20 بهمن 96


 

  • فال روزانه جمعه 20 بهمن 96

    فال روزانه جمعه 20 بهمن 96

    به گزارش سایت دلنا با فال روزانه جمعه 20 بهمن – 9 فوریه برای امروز شما همراه شما هستیم…..

     فال روزانه جمعه 20 بهمن 96

    فال روزانه جمعه 20 بهمن 96

    فال روزانه جمعه 20 بهمن 96 متولدین فروردین ماه

    امروز گرفتگی کامل ماه در پنجمین خانه از “احساسات عاشقانه” شما اتفاق افتاده است. اگر شما دارید تحت تاثیر عشق پیش می‌روید باید محتاط و هوشیار باشید زیرا می‌بینید دیگران به دقت شما را زیر نظر دارند. اکنون معنویت بخشیدن به احساسات تان بسیار اهمیت دارد ‌برای اینکه بهتر بتوانید دیگران را ببخشید و به آنها بگویید که دقیقا چه فکری می‌کنید. با وجود این به جای اینکه احساسات تان را زیر ایده‌ها و افکار فیلسوفانه پنهان کنید بهتر است واقعیت را بیان کنید که این کار بهتر و دارای ثبات بیشتری است.

    فال روزانه جمعه 20 بهمن 96 متولدین اردیبهشت ماه

    گرفتگی کامل ماه در چهارمین خانه از “اصول زندگی” شما می‌تواند به عنوان نور راهنمایی باشد که توجه شما را به بنیان خانواده جلب کند. اگر چه سفر و حرکت الان در نشان شما دیده نمی‌شود در عوض ‌شما می‌توانید در ذهن تان به نقاط دور و ناشناخته سفر کنید. ممکن است بخواهید از فرهنگ‌های بیگانه چیزی بیاموزید یا اینکه مایل باشید که تاریخ اجداد و نیاکان خود را بشناسید. به یاد داشته باشید نیازی به ژست و ادا درآوردن و آب و تاب دادن به ماجرا نیست‌؛ آنها فقط شما را از راه اصلی که در نظر دارید باز می‌دارند.

    فال روزانه جمعه 20 بهمن 96 متولدین خرداد ماه

    گرفتگی ماه امروز سومین خانه از “محیط” شما را فعال می‌سازد و ایجاد تغییراتی در زندگی تکراری و روزمره شما را نشان می‌دهد. شاید شما مایل باشید که به همه نشان دهید که چقدر سرتان شلوغ است؛ اما قبل از اینکه این کار را بکنید اول سعی کنید انگیزه خود را از این حرکت برای خودتان تعریف کنید. نیازی به شکایت و غرولند کردن نیست؛ شما با این کار از دیگران کمک و حمایتی دریافت نمی‌کنید مگر اینکه برای تعهداتی که قبلا قول آن را داده بودید فکری بکنید. اعمال و کردار هر انسانی بلندتر از حرف‌هایش صحبت می‌کنند.

    فال روزانه جمعه 20 بهمن 96 متولدین تیر ماه

    یک تغییر ناگهانی در درآمد شما یا در قطع یک شراکت جدید برای شما کافی خواهد بود تا بفهمید که تغییرات اقتصادی بوسیله تصمیمات اشخاص است که اتفاق می‌افتد. گرفتگی ماه امروز دومین خانه از “پول” شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و آن را فعال می‌کند. بنابراین ممکن است فقط نگران این باشید که چقدر استرس و پریشانی روی درآمد شما تاثیر می‌گذارد و اکنون بهتر است قضایا را در شکل وسیع خود ببینید. اگر خودتان را از این تجسم دور کنید می‌توانید برای دیگران احساس دلسوزی بیشتری داشته باشید که در لحظات پریشانی شما آنها نیز بدردتان خواهند خورد.

    فال روزانه جمعه 20 بهمن 96 متولدین مرداد ماه

    گرفتگی ماه مقتدر در نشان شما می‌تواند در نشان شما گسترده شود و بر “روابط” شما تاکید کند که موقتا زندگی شما را به حالت معکوس در می‌آورد. شما می‌دانید که اکنون از زندگی چه می‌خواهید و اگر هر کسی سهوا بر سر راه شما بایستد ممکن است ناگهان و به طور غیر ارادی به او اهانت کنید بدون اینکه حتی بفهمید این کار را کرده‌اید. به یاد داشته باشید که مجبور نیستید هر چیز کوچکی را که احساس می‌کنید بیان کنید.

    فال روزانه جمعه 20 بهمن 96 متولدین شهریور ماه

    برای چنین گرفتگی از ماه مقتدر عجیب است که تغییر قابل توجهی در زندگی شما پدید نیاید. اگر چه اثرات یک ماه گرفتگی ممکن است ماه‌ها قبل یا بعد از رخ دادن آن ظاهر شوند اما این یکی در اولین خانه از “اسرار” شما قرار گرفته است. چیزی که شما برای مدت زمان نسبتا طولانی پنهان کرده بودید ممکن است این روزها ناگهان آشکار شود. اما تغییر عمیق دیگری هم در جهان رویاهای شما رخ می‌دهد که ممکن است بعدها نتیجه آن مشخص شود حتی اگر دیگران نتوانند اثرات آن را ببینند.

    فال روزانه جمعه 20 بهمن 96 متولدین مهر ماه

    ایجاد یک وجهه اجتماعی امروز می‌تواند یک نبرد تمام عیار باشد با این حال گرفتگی کامل ماه در یازدهمین خانه از “دوستان” شما نشان می‌دهد که شما قادر به این نیستید که جزیی از یک گروه نباشید. سعی نکنید که با دیگران به سختی مشاجره کنید. این سیاست خوبی برای تحریک امواج مثبت نخواهد بود. هیچ کدام از این ها باعث نمی‌شود که قدرت خلاقیت شما تقویت شود. در ضمن تا زمانیکه کسی ازشما سئوالی نپرسیده است نظرات تان را برای خودتان نگاه دارید.

    فال روزانه جمعه 20 بهمن 96 متولدین آبان ماه

    گرفتگی ماه در دهمین خانه از “وضعیت عمومی” شما قرار گرفته است و شهرت کوتاه مدتی برای شما به ارمغان خواهند آورد. ممکن است احساس کنید در اوج بازی هستید اما لازم است بدانید که نمی‌توانید این موفقیت آشکار را برای همیشه برای خود نگاه دارید و این وضع پایدار نیست. ممکن است وسوسه شده باشید که اگر به انتظارات خود دست پیدا نکنید از میدان دید بالای خود در زمینه کاری فاصله بگیرید. اما اکنون تصمیم گیری صحیح نیست به خاطر اینکه فردا شما ذهنیت خود را باز هم تغییر خواهید داد.

    فال روزانه جمعه 20 بهمن 96 متولدین آذر ماه

    برنامه‌هایی که برای یک سفر در آینده نزدیک داشتید در حال تحقق یافتن است و شما مجبور می‌شوید که برای آن برنامه ریزی کنید. یا شاید هم ناگهانی تصمیم بگیرید که به مدرسه برگردید تا در یک رشته کاملا جدید شروع به تحصیل کنید. به افکاری که باعث می‌شوند تا شما این ریسک رانپذیرید توجهی نکنید. با این گرفتگی ماه که در نهمین خانه از “مکان‌های بسیار دور” شما قرار دارد بر اهداف بلند مدت تان تمرکز کنید و ذهنیت خود را تغییر ندهید.

    فال روزانه جمعه 20 بهمن 96 متولدین دی ماه

    امروز ممکن است برای تصمیم گیری در مسائل مالی دچار شک و تردید باشید و دوست ندارید که از کسی درخواست کمک کنید. نگران نباشید؛ دیگران نمی‌توانند موقعیت شما را از چنگ تان درآورند و هنوز با شما به عنوان کسی که چیزی را گم کرده است رفتار می‌کنند. در دام کسی نیفتید و اجازه ندهید شخص دیگری پول شما را اداره کند. بهترین کار این است که خودتان این مسئولیت را بر عهده بگیرید.

    فال روزانه جمعه 20 بهمن 96 متولدین بهمن ماه

    گرفتگی کامل ماه امروز درست برخلاف خورشید در نشان شماست و به شما یادآوری می‌کند که بین کاری که لازم است برای خودتان انجام دهید و انتظاراتی که دیگران از شما دارند تعادل ایجاد کنید. ممکن است احساس کنید چنانچه الان روی کسی را زمین بیندازید احساس پریشانی به شما دست می‌دهد ولی در عین حال فکر می‌کنید که انتظارات آنها کاملا غیر واقعی است. دقیق گوش دادن به اینکه آنها دقیقا چه می‌خواهند ایده بسیار خوبی به نظر می‌رسد؛ اما به معنی این نیست که شما بایدهجوم ببرید و هر کاری که از دست تان بر آمد را برای دیگران انجام دهید.

    فال روزانه جمعه 20 بهمن 96 متولدین اسفند ماه

    به جای اینکه از کاری که باید همین الان انجام دهید ناراحت و عصبی شوید و شروع به غرولند کنید سعی کنید آن را به عنوان یک بازی ببینید. اگر شما زمان خوبی داشته باشید بیشتر مشتاق می‌شوید که بهره وری خود را بالا ببرید. اما سعی نکنید تا از روبرو شدن با پی آمدهای واقعی که امروز نمایان می‌شوند اجتناب کنید. به خاطر اینکه گرفتگی ماه در ششمین خانه “جزییات زندگی” شما اتفاق افتاده است. یک چیز بی اهمیت می‌تواند تاثیر مهمی روی بقیه مسائلی بگذارد که شما قبلا در کار خود برای دسترسی به موفقیت انجام داده بودید.


  
  
<   <<   6   7   8   9      >