سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت، مدارا کردن با مردم است . [امام علی علیه السلام]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :1
کل بازدید :78194
تعداد کل یاداشته ها : 205
103/2/21
8:48 ص

دانلود آهنگ "انفرادی" از حمید هیراد


 

  • دانلود آهنگ "انفرادی" از حمید هیراد

    متن آهنگ

    گر با دگران سحر کنی وای بر من
    از کوی دگر گذر کنی وای بر من
    چه آشوبی شوم هر دم که دل میبری از هرکس
    چه جنجالی به پا کردی تو در این قلب دلواپس
    چه جنجالی به پا کردی تو در این قلب دلواپس
    انفرادی شده سلول به سلول تنم
    خود من در خود من در خود من زندانیست
    انفرادی شده سلول به سلول تنم
    انفرادی شده سلول به سلول تنم
    خود من در خود من در خود من زندانیست
    انفرادی همه شب من به خیابون میزنم
    خسته از حال و هوایی که به این ویرانیست

    از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران
    رفتم از کوی تو اما عقب سر نگران
    ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
    تو بمان با دگران وای به حال دگران
    انفرادی شده سلول به سلول تنم
    خود من در خود من در خود من زندانیست
    انفرادی شده سلول به سلول تنم
    انفرادی شده سلول به سلول تنم
    خود من در خود من در خود من زندانیست
    انفرادی همه شب من به خیابون میزنم
    خسته از حال و هوایی که به این ویرانیست


    دانلود

    دانلود آهنگ با کیفیت 320 ( 10.5 مگابایت )

    دانلود آهنگ با کیفیت 128 ( 4.2 مگابایت )

    نحوه دانلود : روی لینک بالا کلیک راست کرده و روی …save link as (ذخیره پیوند به نام…) کلیک کنید.


    پخش آنلاین



    http://dl.poyeh.com/Hamid%20Hiraad%20-%20Enferadi%20(320).mp3

    کد پخش آنلاین در وبلاگها و سایتها

    کدی که در کادر پایین است را در قسمت مناسب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید
    (میتوانید با چندبار کلیک روی متن آن را علامت بزنید و با گرفتن کلیدهای Ctrl+C آن را کپی کنید)

    <embed src="http://dl.poyeh.com/Hamid%20Hiraad%20-%20Enferadi%20(320).mp3" autostart="true" loop="true"width="0" height="0"></embed><noembed><bgsound src="http://dl.poyeh.com/Hamid%20Hiraad%20-%20Enferadi%20(320).mp3" loop="infinite"></noembed>

    (دقت کنید که کد را بصورت کامل و صحیح کپی کرده باشید)


    سایت تفریحی پویه



  
  

روش نگهداری برگ مو در فریزر بدون تغییر رنگ


 

  • روش نگهداری برگ مو در فریزر بدون تغییر رنگ

    بهترین روش فریز کردن برگ مو که رنگ آن تغییر نکند!

    شاید خیلی از شما راههای مختلفی را برای فریز کردن برگ مو امتحان کرده باشید. ولی در نهایت با تغییر رنگ دادن برگ مو مواجه شده اید. البته این راه فریز کردن برای کسانی که در ایران هستند مناسب است. چون دوستانی که در خارج از کشور هستند هیچ مشکلی ندارند بهترین نوع برگ موهای عربی در تمامی مارکتها همه وقت سال موجود است.

    اما اگر دوست دارید این راه را امتحان کنید کافیست برگ مو را کاملا بشویید و درون سبد بریزید تا آب آن کاملا برود سپس یک بطری نوشابه خانواده خالی را که شسته و خشک کرده اید را آورده چندتا برگ را روی هم بگذارید و باریک لول کنید سپس به آرامی داخل بطری بیندازید و تا پر شدن بطری ادامه دهید سپس درب آن را محکم ببندید و در فریزر بگذارید.

    از این طریق می توانید برگ را بدون تغییر رنگ تا یک سال نگهداری کنید در نهایت موقعی که به برگ ها نیاز داشتید کافیست با چاقو پلاستیک را بریده تا درب آن گشاد شده و به راحتی و بدون هیچ دردسری برگ را بیرون بیاورید. امیدوارم از این طرح ساده و جالب لذت ببرید و هر موقع سال که دوست داشتید دلمه درست کنید.


    منبع : honartabakhi.blogfa.com


  
  

اصول ساده پوشیدن بوت، یک کفش زمستانی بی‌نظیر برای آقایان


 

  • اصول ساده پوشیدن بوت، یک کفش زمستانی بی‌نظیر برای آقایان

    هیچ کفشی نمی‌تواند جای بوت‌ها را در زمستان بگیرد، کفش‌هایی کاربردی که می‌تواند در یک قدم، سبک شما را کامل کند. اما اگر هنوز برای پوشیدن یک جفت بوت خاص مردانه، نیاز به کمی راهنمایی دارید، با راه‌های متنوع پوشیدن این کفش‌های فوق‌العاده آشنا شوید:

    راز پوشیدن نیم بوت‌های مردانه

    اولین چیزی که برای پوشیدن نیم بوت‌ها باید بدانید این است که در یک روز بارانی، خیلی راحت و بی‌دغدغه سراغ آن‌ها بروید، نیم بوت‌ها بیش از آنچه که فکرش را می‌کنید، کاربردی هستند و به سادگی با لباس‌های مختلف ست می‌شوند.

    هماهنگی بین شلوار و کفش مهمترین نکته‌ای است که لازم است وقت پوشیدن نیم بوت‌ها به یاد داشته باشید. شلوارهای کتان با فرم جذب و شلوارهای جین در کنار نیم بوت‌های مردانه هماهنگی کاملی را به وجود می‌آورند.

    برای آنکه ساق نیم بوت زیر شلوار پنهان نشود، گاهی یک تای کوچک در پایین شلوار جین لازم می‌شود، این تا باید کاملا مرتب و متناسب با فرم شلوار باشد.

    کدام نیم بوت‌ها با کدام استایل؟

    مدل‌های مختلف از نیم بوت و پوتین مردانه می‌تواند با استایل‌ها و موقعیت‌های متنوعی همخوانی داشته باشد. برای یک استایل رسمی و ساده بهترین انتخاب نیم بوت‌های چلسا هستند، این مدل بدون بند با دو کش در طرفین هم یک نیم بوت راحت به شمار می‌رود و هم با طراحی مینیمال و ساده‌ای که دارد، در استایل رسمی شما به خوبی ترکیب می‌شود. در عین حال این مدل نیم بوت، در استایل روزمره و با شلوار جین هم به همان اندازه کاربردی و در عین حال جذاب است.

    بهترین انتخاب برای بوت‌های روزمره مردانه، بوت‌های بندی با فرم سنگین هستند، این بوت‌ها با نام بوت‌های رزمی (Work boots) هم شناخته می‌شوند و اگر بخواهید دقیق‌تر بدانید، فرم کلاسیک بوت و نیم بوت‌های برند تیمبرلند (Timberland) بهترین نماینده برای این مدل بوت مردانه است.

    مهمترین ویژگی این نیم بوت‌ها کاربردی بودن و دوام بالای آن‌ها است، با این حال فراموش نکنید که این مدل از نظر ظاهر و زیبایی هم جزو پرطرفدارترین مدل‌های کفش مردانه است.

    زیره ضخیم، طراحی پرقدرت، حمایت از مچ پا در کنار ظاهر متفاوت و چشم‌گیر، این مدل کفش را تعریف می‌کند. پس اگر می‌خواهید بدانید با شلوار جین جذب کدام یک از کفش‌های زمستانی ظاهر بهتری خواهد داشت، پاسخ بوت‌های روزمره کار یا همان work boots است.

    این کفش‌ها با فرم پهن و بزرگی که دارند می‌توانند مکمل خوبی برای شلوار جین جذب باشند و در عین حال که به دیده شدن اجزای ظاهر شما کمک می‌کنند خودشان در مرکز توجه قرار گیرند.

    برای کامل کردن این ترکیب، چیزی بهتر از کاپشن یا کت چرم نیست، ترکیب رنگ قهوه‌ای سوخته چرم با بوت‌های شما یک ترکیب کامل و ساده به وجود می‌آورد. اما اگر همین ترکیب را بخواهید کمی رسمی‌تر کنید، یک کت رسمی و خوش‌دوخت با شلوار جین و فیت معمولی، می‌تواند کار یک استایل نیمه رسمی را انجام دهد.

    بهترین انتخاب‌ها برای استایل زمستانی مردانه

    شاید اولین و مهمترین انتخاب برای کامل کردن استایل زمستانی شما، بوت و نیم بوت باشد، اما فراموش نکنید که آن‌ها تنها انتخاب نیستند. گاهی کتانی‌ها بهتر از هر کفش مردانه دیگری می‌توانند ترکیب لباس‌های شما را کامل کنند. شاید ترکیبی از استایل زمستانی و تکه‌هایی از کمد تابستانی‌تان در روزهای آفتابی پاییز و زمستان بیش از هر ترکیب دیگری راحت و کاربردی باشد.

    اما اگر برای شما این سوال است که از بین انواع مدل های کفش مردانه کدام یک را می‌توان از تابستان به زمستان برد؟ پاسخ کتانی‌ها است. کفش‎های کتانی ورزشی و اسپرت پرکاربردترین‌ها برای هر فصلی هستند، آن‌ها خیلی ساده در هر استایلی جا می‌گیرند.

    اما اگر می‌خواهید این انتخاب جسورانه را برای استایل زمستانی‌تان داشته باشید، بهتر است از کتانی‌هایی استفاده کنید که در عین داشتن طراحی زیبا، کاربردی هم باشند. رویه ضدآب و قابلیت گرم نگه داشتن پا در عین گردش هوا، از ویژگی‌های مهمی است که یک کتانی زمستانی باید داشته باشد.

    کتانی‌های سفید، مشکی و با رویه جیر می‌توانند انتخاب‌های محتاطانه و مناسبی برای ست لباس‌های زمستانی شما باشند.

    اما انتخاب دیگری که دارید، کفش‌های چرم است. علاوه بر هر بوت یا نیم بوت چرمی که می‌تواند در استایل زمستانی شما جای گیرد، کفش‌های چرم ساده و کتانی‌های چرم انتخاب‌های خوبی برای زمستان و استایل زمستانی شما هستند.

    جنس چرم در کفش‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد، کفش چرمی که برای زمستان مناسب است، یک کفش ساده با طراحی مینیمال و چرم تیره مثل مشکی یا قهوه‌ای سوخته است.

    بوت‌ها و همه چیز درباره سایز کفش

    در مورد یک جفت بوت یا نیم بوت مردانه یا هر کفش دیگری همیشه در بعدازظهر که پا به بزرگترین اندازه خود می‌رسد، اقدام به خرید کنید. هیچ وقت بوت و نیم بوت یا هر کفش زمستانی دیگری را بدون جوراب امتحان نکنید. لازم است یک جوراب ضخیم یا هر جوراب دیگری را که در زمستان انتخاب می‌کنید، برای امتحان کردن کفش پوشیده باشید.

    نکته آخر این است که بین بلندترین انگشت پای شما تا نوک پنجه کفش باید کمی فاصله باشد و بتوانید پاهایتان را در کفش کمی به طرفین حرکت دهید.

    اگر برای پوشیدن این نیم بوت‌ها به کمی الهام بخشی نیاز دارید، می‌توانید نگاهی به استایل‌های پیشنهادی وبسایت onpointfresh بیاندازید.

    در نهایت فراموش نکنید که شما به یک جفت بوت رسمی یا نیمه رسمی چرم و خوش فرم و یک جفت بوت روزمره کاربردی، راحت و بادوام نیاز دارید، این‌ها کفش‌هایی است که بدون آن‌ها نمی‌توانید از پاییز و زمستان به سادگی عبور کنید.

    یک کفش مناسب و ترکیب آن با یک استایل مرتب، می‌تواند بازتابی از سبک خاص شما باشد.


  
  

5 مدل بوت و نیم بوت ضروری برای همه استایل‌های زمستانی


 

  • 5 مدل بوت و نیم بوت ضروری برای همه استایل‌های زمستانی

    از بوت‌های لاستیکی با رنگ‌های خیره‌کننده تا نیم بوت‌های چرم و کلاسیک، همه و همه از دوست‌داشتنی‌ترین کفش‌های زمستانی‌اند، کفش‌هایی که باید دیده شوند و بیشتر لباس‌های زمستانی اصولا متناسب با آن‌ها انتخاب می‌شوند.

    قدرت این کفش‌های خاص را دست کم نگیرید، چون بوت‌ها می‌توانند بخش اصلی استایل شما باشند، بخشی که ارزش استایل‌تان را نشان می‌دهد. پس کیفیت، زیبایی و تناسب مهمترین نکاتی است که در انتخاب انواع بوت و چکمه های زنانه باید مورد توجه قرار گیرند.

    هر قدر هم که بخواهید از مد دنباله‌روی کنید، باید برخی از مدل‌های آیکونیک و پرطرفدار بوت را نیز بشناسید، مدل‌هایی که همیشه روی مد هستند و به سادگی در استایل‌های مختلف جا می‌گیرند.

    این پنج مدل بوت و نیم بوت دوست‌داشتنی را بشناسید و هر سال در پاییز و زمستان آن‌ها را در ترکیب لباس‌هایتان به کار ببرید:

    1. نیم بوت هایی با فرم ساده و رنگ‌های طبیعی

    از بوت‌هایی که تا بالای ران کشیده می‌شوند تا نیم بوت‌های کوتاهی که به سختی خود را به قوزک پا می‌رسانند، شما همیشه انتخاب‌های گسترده‌ای دارید. اما پرکاربردترین آن‌ها نیم بوتی است که قد ساق آن درست تا روی قوزک پا باشد.

    از شلوار جین جذب، تا شلوارهای کتان با فرم پاکتی و دامن و پیراهن، برای ست کردن با این نیم بوت‌ها مناسب است و انتخاب‌های زیادی دارید.

    1. نیم بوت های چلسا

    نیم بوت‌های بدون بند با دو تکه کشی در هر طرف و فرمی کلاسیک، به نیم بوت‌های مدل چلسا مشهورند؛ می‌توانید مطمئن باشید که مجموعه این ویژگی‌ها باعث می‌شود، نیم بوت شما هیچگاه از مد نیافتد. آن‌ها نه حالتی دم دستی و معمولی دارند و نه چندان دست و پا گیر هستند. در واقع در تعریف چلسا باید گفت: همیشه زیبا، کلاسیک و متناسب با هر استایل و موقعیت.

    اگر به کمی راهنمایی برای ست کردن نیم بوت‌های چلسا با تکه‌های مختلف از استایل‌های متنوع نیاز دارید می‌توانید نگاهی به عکس‌ها و پیشنهادهای سایت thenandnowshop بیاندازید.

    1. بوت های روزمره با ظاهر قدرتمند

    نیم بوت دیگری که در زمستان حتما به کارتان می‌آید، نیم بوت های موتو (Moto Boots) هستند. ویژگی اصلی این نیم بوت‌ها استایل تخت، ظاهر قدرتمند، داشتن بند از رویه کفش تا بالای آن یا داشتن چند بند پهن چسبی است. این کفش‌ها اصولا ساختاری راحت دارند و به خوبی از مچ پا حمایت می‌کنند. راحتی و کاربردی بودن این نیم بوت‌ها باعث می‌شود در یک روز سرد زمستانی، همان کفشی باشند که هم پای شما را گرم و خشک نگه می‌دارند و هم استایل‌تان را نجات می‌دهند.

    برای ایجاد تناسب بین تکه‌های مختلف استایل کافی است این مدل نیم بوت را با شلوار جین جذب ست کنید.

    1. پاشنه بلند‌ها وقتی به کمی تفاوت نیاز دارید

    برای رفتن به یک مهمانی بعداز ظهر، هیچ کدام از نیم بوت‌های گفته شده نمی‌تواند بهترین انتخاب باشد. اگر به دنبال یک کفش متفاوت و خیره کننده متناسب با فصل هستید، بهترین انتخاب بوت ها یا نیم بوت های پاشنه بلند و باریک است. آن‌ها به آسانی می‌توانند کاری کنند که بقیه بخش‌های استایل شما نیز زیبا و منحصربه فرد به نظر برسد.

    نیم بوت های مجلسی برای خانم ها علاوه بر داشتن پاشنه‌های ظریف، معمولا جزییات خاص و درخشان دارند­. استفاده از رویه‌ای با حالت اکلیلی و براق از مهمترین ترندهای 2018 است. جزییات نیم بوت مجلسی شما می‌تواند سبک و سلیقه خاص شما را نشان دهد.

    تنها نکته‌ای که باید در نظر گرفت این است که هر قدر نیم بوت یا بوت شما دارای طرح و جزییات درخشنده و چشم‌گیر بیشتری باشد، باید سراغ لباس و جواهرات ساده‌تری بروید تا یک تناسب کلی در استایل شما دیده شود.

    1. تا بالای زانو برای یک استایل جذاب

    بوت‌ها معمولا در میزان بلندی ساق، متفاوت هستند، شما می‌توانید بوت های تا روی ساق پا را انتخاب کنید یا سراغ مدل‌های بلندتری که به زانو می‌رسند یا از زانو هم عبور می‌کنند و روی ران پا کشیده می‌شوند بروید.

    بوت‌های بلند تا روی ران (Over-the-knee boots) متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین انواع بوت هستند. اگرچه شاید پوشیدن این مدل بوت کار چندان آسانی نباشد، اما کافی است یک بار آن‌ها را امتحان کنید تا به جادوی این سبک متفاوت پی ببرید.

    باید بدانید که استایل روزمره و به ویژه رسمی، جایی برای استفاده از این مدل بوت زنانه ندارد. آن‌ها خیلی خوب در ست مجلسی شما جا می‌گیرند.

    • فراموش نکنید که برای پوشیدن بوت‌ها و نیم بوت‌ها لازم است شلواری را بپوشید که ساق کفش را به خوبی نمایش دهد. اگر شلوار شما ساق کفش‌تان را می‌پوشاند آن را با چند تا بالا بزنید، اما دقت کنید که تای شلوار تمیز و متناسب باشد.
    • معمولا بوت‌هایی که رنگ طبیعی دارند به خوبی با سایر تکه‌های استایل شما ترکیب می‌شوند، اما این به معنای آن نیست که از رنگ‌ها فاصله بگیرید، بلکه گاهی یک بوت یا رنگ خیره‌کننده‌ای مثل قرمز، نارنجی یا آبی روشن می‌تواند بهترین تکه استایل شما باشد.
    • همه بوت‌هایی که انتخاب می‌کنید نباید حالتی مجلسی داشته باشد، همیشه حداقل یک بوت راحت و کاربردی را در کمدتان داشته باشید.
    • اگرچه این قاعده در مورد همه کفش‌ها صادق است اما در مورد بوت و نیم بوت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، کیفیت را دست کم نگیرید. فراموش نکنید که بوت و نیم بوت بیش از آنچه که فکر می‌کنید می‌تواند در استایل شما دیده شود و اثرگذار باشد. پس خرید یک نیم بوت یا بوت باکفیت از جنس‌های چرم یا جیر، مثل یک سرمایه‌گذاری است.

  
  

قاچاق 5 درصدی سیگار در کشور


 

  • قاچاق 5 درصدی سیگار در کشور

    به گزارش پزشکین به نقل از ایسنا؛ معاون مدیرکل مبارزه با قاچاق کالاهای هدف گفت: در حال حاضر 90 درصد سهم بازار سیگار از طریق تولید داخل، پنج درصد از مجرای واردات و پنج درصد باقیمانده به شکل قاچاق تأمین می­‌شود.

    رضا موسی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت قاچاق مواد دخانی پرداخت و اظهار کرد: برابر برنامه پنجم توسعه (تبصره 3 ماده 102) واردات سیگار ممنوع و دولت مکلف شد نیاز کشور را با همان برند اصلی از طریق تولید داخل تأمین کند و تا پایان سال پنجم برنامه توسعه، واردات سیگار را به صفر برساند. بر همین مبنا واردات سال به سال کمتر شد و سهم خود را به تولید داخل داد؛ نه به قاچاق.

    معاون مدیرکل مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا با بیان اینکه بخشی از تولیدات داخل به کشورهای دیگر نیز صادر می­‌شود، افزود: سیاست گذاری درست، برنامه­ ریزی دقیق، اجرای صحیح و کنترل مناسب باعث شد در حوزه محصولات دخانی به ویژه سیگار، ممنوعیت واردات منجر به قاچاق نشود بلکه افزایش تولید را داشته باشد.

    به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین آمار، تعداد واحدهای حقیقی و حقوقی توزیع‌کننده محصولات دخانی 1256 مورد در سطح استانی و سراسری است.

    تعداد واحدهای تولیدکننده دخانی در پایان سال جاری در بخش سیگار 16 و در بخش تنباکو 27 مورد بوده که جمعا به تعداد 43 واحد فعال در این حوزه می‌رسد. این در حالی است که تعداد واحدهای تولیدی در مدت مشابه سال گذشته 32 مورد بوده است.

    نکته دیگر آنکه طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت مالیات بر دخانیات در تمام کشورها باید تا 70 درصد افزایش یابد تا میزان مصرف آن کاهش پیدا کند، اما ایران هنوز موفق به اجرای این توصیه نشده است.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >